بروزرسانی: 1398/03/20

hezarmarket هزار مارکت

hezarmarket هزار مارکت
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
درباره ما
اهداف ما
تلاش ما در"شرکت آلبالوی هزارنشان سهامی خاص" با برند هزار مارکت این است که امروزه درعصری که همه چیز روبه اتوماتیک شدن می باشد، هدف ما حفظ ارتباط انسان در قلب تجارت است. به همین دلیل ما مکانی را ایجاد کردیم که خلاقیت در آن زندگی و رشد می کند، زیرا نیروی محرک آن مردم هستند. ما به جامعه فروشندگان کمک می کنیم تا ایده های خود را به کسب و کارهای موفق تبدیل کنند. پلتفرم ما آنها را با میلیون ها خریدار متصل می‌کند، خریدارانی که بدنبال یک جایگزین هستند.
به عنوان یک شرکت، ما تلاش می کنیم که با اصول خود پیشروی کنیم، وکمک کنیم به گسترش اندیشه هایی بر پایه ثبات و مسئولیت پذیریی، اندیشه هایی که تاثیر آنها می تواند فراتر از کسب و کار ما برسد.
ما با شناخت حساسیت افراد نسبت به اتلاف زمان خود اپلیکیشنی طراحی کرده ایم که مخصوص طیف گسترده ای از خرید و فروش های اینترنتی می باشد. این اپلیکیشن بر روی همه گوشی‌ها قابل‌ نصب است و از طریق آن می توانید از قدرت انتخاب وسیع تری بهره مند شوید چرا که برای خرید محدود به انتخاب فروشگاه های محلی ، در زمان های خاص نیستید و می توانید کالای مورد نیاز خود را ازهرکجا و در بازه زمانی گسترده تری سفارش دهید. این اپلیکیشن به صورت هوشمند نزدیکترین فروشگاه مربوط به کالای درخواستی را به شما نشان می دهد تا بتوانید هم سریع تر و هم ارزان تر به جنس مورد نیاز خود دست یابید و از این طریق با تغییری اساسی در الگوهای پیشین خرید، اوقات فراغت بیشتری را برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌های روزانه داشته باشید. ضمن اینکه می توانید با مقایسه کالای مورد نظر خود در بین فروشگاه های اینترنتی مختلف از کیفیت کالای مد نظر در زمانی کوتاه اطمینان حاصل کنید و تنها با چند کلیک و صرف زمانی بسیار اندک توان خرید خود را افزایش دهید و همزمان هزینه های رفت و آمد خود را نیز کاهش دهید. فراموش نکنیم که جلوگیری از آلودگی هوا و کاهش ترافیک های سنگین از دیگر مزیت های خرید اینترنتی می باشد.
روند پذیرش اصناف
"اپلیکیکشن هزار مارکت" در حال حاضر شامل بیست صنف می شود که در آینده ی نزدیک این اصناف به هزار تا هم می رسند. این اصناف در دسته‌بندی‌های جداگانه به همراه تصویر، قیمت اجناس و توضیحات کامل تعریف شده اند. تمام فروشگاه هایی که خواستار بارگذاری در اپلیکیشن ما هستند کنترل کیفیت می شوند. ما جواز کسب و کارت شناسایی آن ها را در اسناد شرکت بایگانی می کنیم. بازاریاب های شرکت به فروشگاه هایی که خواهان اضافه شدن به لیست منوی اصناف ما را دارند یادآوری می کنند که تنها زمانی می توانند به کار خود در این اپلیکیشن ادامه دهند که امتیاز قابل قبولی از طرف مشتری کسب کرده باشند و البته مشتری ها نیز تنها زمانی می توانند به خرید های خود در این اپلیکیشن ادامه دهند که به فروشگاه اینترنتی ای که از آن خرید کرده اند امتیاز دهند. روند امتیاز دهی عددی بین یک تا پنج است. اگر فروشگاه امتیازی کمتر ازسه کسب کند از لیست مراکز خرید غیر فعال می شود.
در واقع سعی ما بر این است که از طریق برآورد نیاز واقعی مردم و احترام به نظر آن ها در امر رضایتمندی از خرید در مسیر "مشتری مدار" بودن گام برداریم.
تضمین خرید
"اپلیکیشن هزار مارکت" از طریق نظارت مسئولانه خود این اطمینان را به شما می دهد که قیمت خرید از طریق اپلیکیشن با قیمت خرید حضوری از فروشگاه ها هیچ تفاوتی ندارد چرا که این اجناس شامل هیچ گونه ارزش افزوده ای نمی شوند وهمانطور که گفته شد عملا بسیاری از هزینه ها از روند خدمات فروش کاسته شده اند.