شرکت‌های فعال »

آذرگستران آسیا

بروزرسانی: 1398/08/25

آذرگستران آسیا

آذرگستران آسیا
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
هلدینگ آذرگستران آسیا با بیش از 15 سال فعالیت در زمینه محصولات کودک و آرایشی بهداشتی با برندهای wee babay -wee care-uni led-uni med شامل کامل ترین سبد محصولات کودک اعم از سلولزی-بهداشتی-پلیمری و محصولات شئینده و پاک کننده و مراقبت از پوست برای خانم ها جهت افزایش حجم فروش و سهم از بازار آماده اعطای نمایندگی در سطح کشور می باشد.

لابراتوار تولیدی بهداشتی رزآرای آسیا در سال 1389(2010) در شهرک صنعتی سلیمی تبریز تاسیس شد. این واحد تولیدی در حال حاضر به منظور تامین نیـاز و ایجـاد امنیت در بـازار، فعالیت خود را در قالب تولید محصولات کودک با نام تجـاری وی کر و همچنین تولید محصـولات مـورد نیاز بانوان بـا نـام تجاری یونی لد ادامه می دهد.
این شرکت مدرنترین و آخرین تکنولوژی روز دنیا را در کنار تخصص مجـرب تـریـن مدیران حال حاضر دنیا بـه خدمت گرفته است. تمامی مراحل تولید و بسته بندی بوسیله آخرین دسـتگاه های تمام اتوماتیک روز دنیا صورت می گیرد. شرکت رزآرا آسیا دارنده گواهینامه بین المللی استاندارد ایزو 9001 و GMP از شرکت ICS مورد تایید USAS کانادا، با هدف صادرات و تامیـن نیاز داخلی، پروسه تولید کلیه محصولات پرمصرف و مفید را با جدیدترین تکنولوژی آغاز کرد و تلاش دارد با به کارگیری بهترین کارشناسان در این زمینه عامل معرفی این محصولات و تامین کننده نیاز سایر کشور ها باشد.