بروزرسانی: 1401/03/01

آرمان جاوید سلمان

آرمان جاوید سلمان
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

در تاریخ 78/09/28 به صورت رسمی به نام آرمان جاوید سلمان با زمینه ی فعالیت تهیه و تولید تجهیزات پزشکی در اداره ثبت شرکت ها به شماره ی 35668 به ثبت رسید.

این شرکت از سال 82 تحت عنوان (تجهیزات پزشکی سلمان) فعالیت خود را با ساخت محصولاتی جزیی چون ویلچر، پایه سرم دیواری و ستونی، ساکشن و... عمدتا با هدف تولید صندلی تخت خوابشوی همراه بیمار آغاز نمود.آرمان جاوید سلمان از آن زمان تا سال جاری به صورت تخصصی تر کیفیت صندلی تخت خوابشوی خود را افزایش داده و محصول خود را به بیش ازهشتاد بیمارستان در اکثر نقاط کشور به فروش رسانده است.در سال 91، سال حمایت از کار و سرمایه ی ایرانی، آرمان جاوید سلمان پس از طی مراحل مختلف طراحی و تولید موفق به ساخت برانکارد ریکاوری و اورژانس گردید.

آرمان جاوید سلمان مفتخر است که در ساخت محصول خود ازقطعات ساخت داخل استفاده نموده و با اطمینان کامل برای کلیه ی محصولات خود دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

اهمیت به آسایش مصرف کنندگان و لبخند رضایت مندانه آنان که از کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب ناشی می‌شود، از بدو تاسیس تاکنون هدفی ارزشمند و سرلوحه فعالیت های این شرکت بوده است.

محصولات و خدمات:

برانکارد

تخت تاشو

سال تاسیس:
1300
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر