شرکت‌های فعال »

آی براون

بروزرسانی: 1401/10/13

آی براون

آی براون
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

کمپانی آی براون تولید کننده رنگ تتو دست ساز و گیاهی است که کار خود را در سال 2016 در شهر انتاریو کانادا آغاز کرده است.

در ابتدای فعالیت کمپانی با مطلع شدن از تاسیس این کمپانی به آن علاقمند شدیم و شروع به تست رنگ تاتو این کمپانی توسط افراد برجسته ایرانی در حوزه تاتو کردیم.

پس از حصول اطمینان از کیفیت رنگ این کمپانی شروع به واردات و پخش در بازار ایران نمودیم. طی سال‌های اخیر و باز خورد مثبت بسیاری از متخصصین ایرانی، تلاش برای دریافت نمایندگی از کمپانی آی‌برون نمودیم و در سال 1401 موفق به دریافت نمایندگی رسمی این کمپانی در ایران شدیم.

امروز مفتخریم که برندی با کیفیت با قیمتی مناسب و منصفانه را در بازار ایران توزیع و نمایندگی می‌کنیم. خوشحال خواهیم بود تا همچنان بازخورد متخصصین فعال در این حوزه که از این محصولات استفاده می‌کنند را دریافت کنیم تا در تصمیمات آینده تاثیر مثبتی نیز داشته باشد.

انتخاب رنگ تاتو شاید مهمترین تصمیم هر هنرمند تاتو باشد. با تمرکز بر این، آی‌‎برون مسیر طولانی را برای ارائه بهترین پیگمنت تتو پیموده استبق تجربه ما، آی‌برون به طور مداوم در حال بهبود کیفیت رنگدانه ها و کیفیت نهایی است. سازگاری با پوست و ثبات رنگی که محصولات آی‌برون ارائه می‌دهند فوق العاده است.

همچنین کمپانی آی‌برون از همان ابتدا با هدف حمایت از محیط زیست کار خود را آغاز نموده و شهرت این شرکت به تولید محصولات وگن بوده است. رنگ آی‌برون از بهترین مواد اولیه تولید می‌شود و هیچ اکریلیک اضافه ای در هیچ یک از جوهرها وجود ندارد.

نام تجاری iBrown فقط به منابع عالی جوهر تتو محدود نمی شود! ما مشتاقانه منتظریم ببینیم iBrown در سال های آینده چه چیزی را برای جامعه تاتو به ارمغان می آورد.

آی‌برون آزمایشات کاملی را برای اطمینان از ایمنی جوهرهای خود انجام داده است و توانسته گواهینامه های استاندارد بین‌المللی زیادی از جمله ISO13485, VEGAN, CRUELY-FREE و GMP را دریافت کند.

محصولات و خدمات:
  • رنگ تاتو گیاهی آی براون زبرا بلک (مشکی)
سال تاسیس:
1398
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر