شرکت‌های فعال »

ارقام سیستم

بروزرسانی: 1398/10/12

ارقام سیستم

ارقام سیستم
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
همه مشاغل کوچک تولیدی و صنعتی برای رفع نیازهای خود به سیستم یا راه حل های خاص صنعت خود نیاز دارند. اما غالباً ارائه دهندگان نرم افزار و راه حل های مالی و اداری به اندازه کافی به رفع نیازهای شرکت های کوچک به دلیل بودجه اندک این صنایع بها نمی دهند.
اما خوشبختانه در سال 1389 شرکت نرم افزار حسابداری سیستم با یک تیم پر شور و متخصص، با طراحی و تولید نرم افزار حسابداری ارقام سیستم برای بهره مندی انواع مختلف صنایع کوچک و متوسط ، پیمانکاری، خدماتی و بازرگانی و پخش مویرگی ثابت کرد که لازم نیست سیستم مالی مشاغل کوچک آن قدر پیچیده باشد که هزینه های اجرا و بهره وری از آن برای صاحبان کسب و کار از مزایای آن فراتر رود. چرا که اعتقاد مدیران ارقام سیستم، ارائه یک نرم افزار حسابداری شرکتی قدرتمند و مقرون به صرفه است.
همچنین رضایتمندی مشتریان تا به امروز موجب شده تا شاهد درخواست نمایندگی نرم افزار ارقام سیستم باشیم و در بسیاری از استان ها نمایندگان فروش و آموزش نرم افزار حسابداری شرکتی ارقام سیستم فعالیت داشته باشند.
شرایط جذب نمایندگی ارقام سیستم در سراسر ایران
شرکت نرم افزار حسابداری ارقام سیستم با هدف معرفی و بهره مندی کسب و کارهای کوچک و متوسط در تمام شهرهای ایران و همکاری با علاقمندان به دریافت نمایندگی نرم افزار ارقام سیستم با شرایط عمومی و تخصصی زیر اقدام به جذب نمایندگی نرم افزار ارقام سیستم می کند.