اطلاعات تماس شرکت
محصولات:
پس از کسب توفیقات دانش و تجارب مطلوب و حضور پر رنگ در عرصه علمی دانشگاه های مطرح کشور با تکیه بر تجربیات گذشته و بهره‌گیری از متخصصین و مهارت‌های مکمل، این شرکت از سال 1393 پایه چهار محصول اصلی خود را برای توسعه بازار کشور بنا نهاد.
 نرم‌افزار همایش‌بان:
همایش‌بان یک سامانه تحت وب می‌باشد که ضمن راه‌اندازی وب سایت همایش، با کاهش حجم کاری دبیرخانه همایش به مسئولان اجرایی همایش این امکان را میدهد که مراحل ثبت نام، ارسال مقاله، معرفی داوران، داوری مقالات تا ارسال نتایج و سایر امور مربوط به همایش را بر روی اینترنت انجام دهند و در هر لحظه با شرکت کنندگان و داوران در ارتباط باشند.
محصول همایش‌بان که برای اولین بار در دانشگاه همدان در سال 1391 اجرایی و یکسال بعد برای دانشگاه آزاد زنجان طراحی و تولید گردید. این نرم‌افزار موفقیت‌های خوبی در بین دانشگاهیان پیدا کرده است.

 سامانه اطلاع رسانی مسافرین(PIS)Passenger Information Systems:
سیستم اطلاع رسانی مسافر برای نمایش پیغام‌هایی مانند زمان‌بندی حرکت قطارها، موقعیت قطارها، موارد خبررسانی، هشداری، تبلیغاتی در محل‌های از پیش تعیین شده به کار می‌رود. این پیغام ها توسط نمایشگرهای نصب شده در سکوها و سالن فروش بلیط ایستگاه نمایش داده می‌شوند و اطلاعاتی نظیر زمان ورود و خروج قطارها، مقصد قطارها، پیامهای تبلیغاتی و اضطراری و نیز اطلاعاتی نظیر ساعت، تاریخ و دمای هوا را به آگاهی مسافران می‌رسانند.
تکنولوژی سیستم اطلاع‌رسانی به مسافران(PIS)، در سالهای اخیر یک تکنولوژی وارداتی بود و ارز قابل توجه و بالایی برای تامین و تجهیز ایستگاه‌های مترو به این سامانه باید ار کشور خارج میشد. خوشبختانه این سیستم کاملا بومی سازی شده و به دست متخصصان داخلی ساخته شده است. این سامانه توسط شرکت اسپاد سیستم طراحی و تولید شده و هم‌اکنون در شهر های مختلف در حال بهره‌برداری است.

 نرم‌افزار حسابداری فاکتور 169:
تسریع امر فروش، کنترل دقیق صندوق، گزارشات کاربردی، موجودی فیزیکی و ریالی انبار و بسیاری دیرگ لازمه کسب و کار در محیط رقابتی بازار است. خوشبختانه شرکت اسپاد سیستم با تلاش متخصصین خود توانسته است نرم‌افزاری تولید کند که علاوه بر دقت با محیط کاربری ساده و مطابق با الزامات ماده 169 قانون مالیات‌های مستقیم و ماده 121 قانون برنامه پنجم