شرکت‌های فعال »

اطلس پرتو آسیا

بروزرسانی: 1399/11/20

اطلس پرتو آسیا

اطلس پرتو آسیا
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت "اطلس پرتو آسیا" در اردیبهشت 1393 متولد و با اجرای ایده های نوآورانه در زمینه صنعت تبلیغات آنلاین با ارائه راهکارهای هوشمند و نوین تبلیغاتی پا به عرصه خدمت رسانی به کسب و کار های آنلاین گذاشت. 

در سال 1397 با شناختی که از بازار پیدا کرده بود با همکاری زرین پال به عنوان اولین و بزرگترین پرداخت یار کشور با توسعه اپلیکیشن "امتیاز" راهی برای ورود به صنعت تبلیغات جایزه ای (Rewarded Ad) گشود. در ابتدای کار تمرکز امتیاز بر ارائه سرویس به اپلکیشن ها و فروشگاه های آنلاین بود و کاربران به ازای استفاده و خرید از این فروشگاه ها درصدی از مبلغ خرید خود را به عنوان پاداش خرید دریافت می نمودند که امکان نقد کردن نداشته و می توانستند از خدمات آنلاین مانند شارژ سیمکارت، خرید کوپن فروشگاه ها، پرداخت قبض و از این دست خدمات استفاده نمایند.

در سال 1399 با گسترش همکاری با معتبرترین شرکتهای فعال در حوزه پرداخت الکترونیک مانند تجارت الکترونیک پارسیان و به پرداخت ملت با استفاده از زیرساخت نظام بانکی کشور سرویس پاداش نقدی خرید از کسب و کارهای آفلاین را به امتیاز اضافه نمود.این سرویس که هم اکنون در تهران و کیش و به زودی در سراسر ایران در اختیار هموطنان قرار می گیرد امکان دریافت نقدی 4 تا 40 درصد از تراکنش های صورت گرفته توسط کاربران در پایانه های فروشگاهی طرف قرارداد امتیاز را فراهم می نماید.

محصولات و خدمات:

در حال حاضر با تمرکز با اپلیکیشن امتیاز که در حوزه cash back فعالیت می نماید در حال گسترش کسب و کارهای طرف قرارداد خود و همچنین معرفی هر چه بهتر اپلیکیشن برای کاربران بمنظور بالا بردن نرخ نصب آن هستیم.

سال تاسیس:
1393
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر