اعطای نمایندگی محصولات و خدمات آموزشی آکادمی کوچینگ کودکان و نوجوانان
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

فعالیت آکادمی به عنوان نخستین و تنها مجموعه تخصصی کوچینگ کودکان و نوجوانان در ایران از سال 1398 آغاز شد و ما تا به امروز موفق به پرورش بیش از 30 هزار دانش آموز در سراسر ایران بوده ایم و در بیش از 180 شهر اعطای نمایندگی داشته ایم.

توضیحات بیشتر:

دوره های تخصصی آکادمی کوچینگ کودکان، یک فرایند مستمر و عینی است که کودکان را به فکر وا می‌دارد و خلاقیت درونی شان را بیدار می‌کند تا به نتایج رضایت بخشی در زندگی شخصی و تحصیلی خود دست یابد. در طول روند کوچینگ، کودکان آگاهی بیشتری به توانمندی (پتانسیل) خودشان پیدا کرده و با عملکرد خود کیفیت زندگی شان را بهبود می بخشند .کوچینگ کودکان فرایندی در جهت رشد پتانسیل‌های آنهاست و در این فرایند، سفری تأمل‌برانگیز آغاز می‌شود که با تمرکز بر دنیای درونی کودک (توانمندی‌ها، علایق، خواسته‌ها و…) راهکارهای خلاقانه‌ای برای حل مسائل کودک توسط خودش کشف می‌شود. این راهکارها از درون کودک و خلق‌شده و او را به انسانی مسئولیت پذیر، منحصربه‌فرد و توانمند تبدیل می‌کند.

ما در آکادمی کوچینگ کودکان بر این باوریم که هر کودک برای حل مسائل خود، نیاز به نسخه منحصر به ‌فردی دارد که هیچ فردی غیر از خود او نمی‌تواند آن را کشف کند. بنابراین در فرایند کوچینگ چیزهایی گفته می‌شود که شاید تاکنون، هیچ‌گاه از آن زاویه شنیده نشده باشد. کودک با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شود که او را به عمق خود می‌برد تا بتواند به سیستم فکری و حداکثر عملکرد خود دست یابد.

عدم ارائه راهکار، پیشنهاد و آموزش، کوچینگ را با دیگر حرفه‌های مشابه مانند آموزش، مشاوره، درمان و منتورینگ، متفاوت می‌کند. در کوچینگ فضایی تعاملی و خارج از هرگونه قضاوتی برقرار است که کودک را به خلاقیت وا‌می‌دارد.

خدمات ما:

  • مهم ترین گام در کوچینگ شخصی کودکان،ایجاد انگیزه های درونی برای تغییر در آن هاست. این که خودشان بخواهند از موقعیت فعلی به موقعیت مطلوب بروند بخاطر خودشان، نه برای سنجش و تشویق و تنبیه. مجموعه ابزارها و فعالیت های سلف کوچینگ کودکان در بسته ای تحت عنوان بوف کوچ طراحی و تدوین شده است و کلاسهای آکادمی بر اساس این پکیج برگزار خواهد شد.همراه داشتن پکیج برای تمامی شرکت کنندگان در دوره های آکادمی ضروری است.

دعوت به همکاری

آکادمی کوچینگ جهت گسترش و توسعه فعالیت خود اقدام به اعطای نمایندگی در سراسر کشور نموده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با ما تماس حاصل فرمایید 

یا به عنوان داوطلب در سایت نماینده یاب اعلام آمادگی فرمایید.

همچنین می‌توانید رزومه و نام خانوادگی خود را در واتساپ ارسال فرمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

مزایای اخذ نمایندگی:
قابلیت خرید با چک
شرایط مورد نیاز:
مغازه/دفتر
بازاریاب/گروه بازاریاب
کانال تبلیغات شخصی
تضامین مورد نیاز:
سفته
چک
سرمایه مورد نیاز:
بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان
سابقه کار مورد نیاز:
بین ۱ تا ۳ سال