اعطای نمایندگی انحصاری فروش محصولات مراقبت خودرو آستونیش انگلستان
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم
اعطای نمایندگی فروش محصولات مراقبت از خودرو (برترین برندهای دنیا ) به صورت انحصاری
شرکت در سال 94 پس سالها خدمت با شعار خدمت ابتدای تعهد است توانسته است نسبت به ارائه محصولات کامل و با کیفیت در زمینه محصولات مراقبت از خودرو که شامل مراقبت از موتور، بدنه، شیشه و داخل خودرو می باشد نقش به سزایی در تکمیل و بهینه سازی بازار کشور برداشته و همچنان بر این رسالت پایدار است.
برند آستونیش انگلستان از جمله برترین برندها در این حوزه بوده که دارای سبد بسیار وسیعی در حوزه محصولات مراقبت خودرو می باشد.
لازم به ذکر است که سبد محصولات آستونیش تنها به محصولات خودرویی محدود نبوده و این برند مطرح اروپایی در حوزه مواد شوینده خانگی از جمله پیشگامان این صنعت می باشد.
با نگاهی به بازار محصولات مراقبتی و همچنین سبد متنوع خودروهای لوکس در ایران کمبود محصولات مناسب در این زمینه به شدت احساس می شود، شرکت با استفاده از کارشناسان زبده و دوره دیده و همچنین مدیران با تجربه و باتوجه به پیشینه بالای خودرویی خود توانسته است جهت نیاز سنجی بازار و احقاق حقوق و خدمات شایسته به مشتریان گام برداشته، تا بتواند هرچه بیشتر خدمات متناسب با شخصیت ایرانی را محقق گرداند.
اعطای نمایندگی فروش با اعطای یک نمایندگی شش ماهه به درخواست کننده و بررسی عملکرد درخواست کننده در این مدت، به مدت یک سال تمدید می گردد.
پس از گذشت حداقل یکسال از اعطای نمایندگی فروش و در صورت عملکرد فعال ، نماینده فروش می تواند درخواست نمایندگی ممتاز نماید.
مقدار فروش نماینده در ماه و درصد نماینده:
• نماینده فروش، باید طبق قرارداد فی مابین که پس از تایید نماینده فروش توسط واحد فروش امضاء می گردد؛ در طی هر ماه از مدت زمان قرارداد، میزانی مشخص ثبت درخواست محصولات داشته باشد که این مقدار فروش در متن قرارداد مشخص خواهد شد.
• همچنین میزان تخفیف نماینده و پاداش سالیانه نماینده طبق فرمول مشخص می باشد که پس از تأیید مدارک و درخواست نمایندگی به اطلاع شما خواهد