اعطای نمایندگی انحصاری فروش پوستر سه بعدی و آسمان مجازی درکل کشور
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم
کلینیک ساختمانی مسعود پس از سالها فعالیت در عرصه تزئینات داخلی ساختمان در محدوده شهرستان اردبیل قصد اعطای نمایندگی فروش و نصب پوسترهای سه بعدی و سفارشی و آسمان مجازی به شهرهای سراسر ایران را دارد .
چاپ و تولید آسمان مجازی و پوستر سه بعدی در شهر اردبیل صورت میگیرد و با باربری ، پست ، تیپاکس و اتوبوس قابل ارسال به سراسر ایران هست .
دفاتر تزئینات داخلی ساختمان و افراد علاقمند به شروع یک کار پر درآمد و جذاب میتوانند بدون نیاز به داشتن سرمایه و فقط با داشتن یک دفتر کار اقدام به سفارش گیری و فروش محصولات ما نمایند .
بدون دفتر کار هم میتوان این کار رو انجام داد ،با داشتن یک کارت ویزیت و ویترین مجازی و فعالیت در سطح شهر و شبکه های مجازی میتوان این شغل پردرآمد رو شروع کرد .
نمایندگان میتوانند با دریافت نمونه کار و کاتالوگ تصاویر قابل چاپ از ما کار خودشون رو شروع کنند . افراد علاقمند می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرند و یا در شبکه های اجتماعی با همین شماره موبایل ارتباط برقرار کنند .
افراد میتوانند هم فروش محصولات و هم نصب رو انجام بدهند یا برای نصب با یک نصاب هماهنگ باشند. با کمی فعالیت میتونید به درآمد بالایی برسید ، طرح ها و تصاویر ما جدیدترین طرح ها هستند و هنوز همه گیر نشده و دفاتر محدودی این تصاویر رو دارند و جنس کاغذ دیواری ها هم جدیدترین و با کیفیت ترین کاغذ موجود در بازار ایران هست و تعدا خیلی کمی از چاپخونه ها از اون استفاده میکنن و میتونید تو شهر خودتون تک باشید ، غیر از تهران از شهرهای دیگه فقط با یک نفر همکاری خواهیم کرد. فروش کلا به صورت نقدی میباشد و نماینده میتواند پس از برآورد هزینه ، مبلغ سفارش را از مشتری گرفته و پس از کسر سود خود ، مبلغ سفارش را به حساب ما واریز نماید . زمان تحویل سفارش 3 الی 5 روز کاری پس از واریز پول میباشد