اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

شرکت صنوبر نیک مانا با هدف راه اندازی اپلیکیشن پیک جهت ایجاد بستری مناسب طبق قواعد بین المللی ، توسعه بازارهای کوچک و خانگی راه اندازی شده است.

دعوت به همکاری:

شرکت صنوبر نیک مانا در راستای گسترش فعالیت خود از تمام اشخاص حقوقی و حقیقی، صاحبان صنایع کوچک و خانگی از جمله رستوران داران و فست فودها و شیرینی پزها و مغازه داران خرد جهت ایجاد ثبات فروش و بستر مناسب توسعه بازار در سراسر کشور دعوت به همکاری نموده است.

برای توسعه اپلیکیشن پیک در سراسر کشوردعوت به همکاری می نماید .

توضیحات بیشتر:

صادقانه به شماعرض میکنیم که اگردنبال یک کسب و کار سرمایه ای وبازدهی کوتاه مدت هستیدبه هیچ وجه نمایندگی پیک برای شمامناسب نیست. ما در مجموعه پیک با شعار خرید و فروش برد برد همواره می‌کوشیم تابتوانیم منافع دوطرفه و حتی چند جانبه ایجاد نماییم. نمایندگی گرفتن ازمجموعه پیک برای کسانی مناسب است که دیدگاه مشتری محوری و مهارت ورزی در حیطه فروش را برای وفادار سازی مشتریان برای سودمیان مدت و بلندمدت درنظر بگیرند.کسانی که هر روز آموزش نبینند و ذهنیت درست در مورد فروش و کسب وکار نداشته باشند مطمئنا، موفق نخواهند بود.و حالاکسانی که بتوانندسیستم

سازی رابیاموزند، سرمایه گذاری را درست انجام دهند و به تمام دستورالعملهای مجموعه بخشی که طی تجربه چندساله همکاران بدست آمده عمل کنند،بیشک به موفقیتهای بسیارعالی دست پیدا خواهندکرد.که ازجمله آنهاکسب و کارفعال با سوددهی بالاوبدون ریسک خواهد بود .

شمابصورت تقریبی برای یک نمایندگی در شهر بزرگ به صورت الگوبرداری شده از شعبه های دیگر بخشی بین 30 تا 50 میلیون تومان سرمایه نیاز دارید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با ما تماس حاصل فرمایید

  • و یا به عنوان داوطلب در سایت نماینده یاب اعلام آمادگی نمایید.
  • همچنین میتوانید رزومه و نام خانوادگی خود را در واتساپ ارسال نمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.
مزایای اخذ نمایندگی:
امکان اعطای تابلو
امکان اعطای وام
قابلیت خرید با چک
شراکت در هزینه تبلیغات
آموزش رایگان
جوایز فروش
شرایط مورد نیاز:
مغازه/دفتر
انبار
نیروی کار
بازاریاب/گروه بازاریاب
کانال تبلیغات شخصی
تضامین مورد نیاز:
سفته
چک
ضمانت بانکی
سند ملکی
سرمایه مورد نیاز:
بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان
سابقه کار مورد نیاز:
مهم نیست