اعطای نمایندگی باشگاه مشتریان آف پلاس با کارت تخفیف کارتخوان در کل کشور
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم
شرکت مهر با بیش از 15 سال فعالیت در زمینه تجارت الکترونیک (دستگاه‌های کارتخوان و خودپردازها، پروژه‌های لویالتی و باشگاه مشتریان) در کشور، در حال حاضر باشگاه مشتریان آف‌پلاس را در کشور اجرا می‌نماید.
این پروژه با مشارکت psp (فن آوا کارت) طی یکسال گذشته اجرا شده‌است با توجه به استقبال بالا و همچنین توجیه بالای اقتصادی که دارد مورد توجه همگان قرارگرفته‌است، هم‌اکنون در برخی از استان‌ها نمایندگی فعال دارد و برای دیگر استان‌ها به دنبال نماینده مجرب و توانمند است.

شرکت مهر جهت انجام پروژه باشگاه مشتریان آف پلاس در استان‌های خراسان رضوی، جنوبی، شمالی، آذرباییجان شرقی و غربی، البرز، گیلان، مازندران، قم، کرمان، اصفهان، فارس، یزد اقدام به جذب نمایندگی می‌نماید. شرایط مد نظر برای جذب نمایندگی از قرار زیر است:
1_ نماینده باید دارای محل کاری مناسب و امکانات دفتری اعم از کامپیوتر، فکس، اسکنر و... باشد.
2_ نماینده باید در خصوص پشتیبانی دستگاه‌های کارتخوان تخصص و تجربه لازم را داشته‌باشد. (پشنهاد ما به اشخاصی که حداقل 2 سال تجربه کار با psp های کشور به عنوان نماینده استانی داشته‌اند برای اخذ نمایندگی می‌باشد.)
3_ اشخاص حقوقی در اولویت هستند.
4_ نماینده باید دارای توان مالی مناسب و کادر فنی مجرب باشد. میزان خرید نماینده در هر 6 ماه باید 60 میلیون تومان باشد. (حاشیه سود نسبت به خرید نقدی یا چکی متفاوت است)
حاشیه سود برای نماینده بیش از 120 میلیون تومان است.