اعتبار تا: 1398/02/06

اعطای نمایندگی بهروز

اعطای نمایندگی بهروز
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم
اعطای نمایندگی گروه صنعتی بهروز با شرایط ویژه
شرکت صنایع غذایی بهروز نیکدر 1356 در قزوین شروع به کار کرد. تعداد کل کارکنان این واحد در فصل تولید حدود دویست و پنجاه نفر می باشدکه تقسیم بندی آنان بر اساس میزان تحصیلات شامل کارشناس تا دکترا 31 نفر فوق دیپلم و دیپلم 43 نفر و بقیه زیر دیپلم است . تولیدات شرکت صنایع غذایی بهروز نیک در حال حاضر رب گوجه فرنگی، انواع سس، کنسروجات ، انواع شور، ترشی، انواع مربا، آبلیمو و….است.
از اواسط 1390 تا 1391 مالکیت بهروز به گروه جدیدی واگذار گردید
گروه صنعتی بهروز
همت همدلی کارکنان تلاشگر این واحد با مدیریت علاقمند و خدمتگذار ، موجب شد با وجود حضور صنایع صاحب نام و با سابقه بتواند سهم مناسبی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد.چندانکه در حال حاضر ” بهروز ” با لطف خدای بزرگ ، در سایه کوششهای پیگیر همکاران و تشویق و حمایت خریداران گرامی ، جایگاه مناسبی را یافته و همواره در صدد است با عرضه فرآورده هایی با تنوع بیشتر و کیفیت بهتر در جهت جلب رضایت عموم بویژه مصرف کنندگان ارجمند گام بردارد . این واحد تولیدی موفق به اخذ کلیه پروانه های قانونی مورد نیاز ( پروانه تشویقی ) گردیده است و در حال حاضر بغیر از پروانه های تاسیس و بهره برداری دارای 55 پروانه ساخت است که در فصول مختلف کلیه محصولات دارای پروانه ساخت را تولید و به بازار مصرف عرضه مینماید
تمامی مواد اولیه در بهروز با نظارت دقیق واحد کنترل کیفی آزمایشکاه تدارک دیده می شود.
نظارت دقیق بر کیفیت محصول سر لوحه کار بهروز است.د
گروه صنعتی بهروز
نظر به اهمیت افزایش کیفیت و تولید فرآورده های جدید، تلاشهای این شرکت منجر به صدور نخستین پروانه واحد “تحقیق توسعه” از سوی وزارت محترم صنایع بنام “بهروز” شد. مرکز تحقیقات صنایع غذایی ایران ( بهروز ) از سال 1370 کار خود را آغار نمود ،
بهروز دارای موفقیت های ارزشمندی می باشد.از جمله: دریافت پروانه آکرودیته آزمایشگاهی از استاندارد ، دریافت پروانه صلاحیت نمایندگی کالج بین المللی کانادا ، تحقیق برای حذف مواد مضر شیمیایی نگهدارنده از فرآورده رب گوجه فرنگی ، تولید نهال صنعتی برای نخستین بار در کشور، حذف اسانس های شیمیایی خارجی با جایگزینی مواد طبیعی گیاهی ، همکاری با موسسه استاندارد در تدوین آیین نامه ها و ضوابط استانداردهای جدید و اجرای پروژه های متعدد علمی.
یکی دیگر از فعالیت های مرکز تحقیقات ، راه اندازی نخستین شبکه تخصصی اطلاع رسانی صنایع غذایی برروی شبکه اینتر نت با نام “ایران فود”است که از این طریق بیش از صدوپنجاه میلیون مخاطب در سراسر جهان قادر خواهند بود تازه ترین اخبار و اطلاعات از صنعت غذای کشورمان را دریافت دارند. هدف از تاسیس شبکه اطلاع رسانی ایران فود، بالابردن سطح اطلاع رسانی در بخش صنعت غذا و افزایش سهم کشورمان در بازار جهانی مواد غذایی است که با استفاده از فن آوری نوین ، محدودیت ها و موانع روشهای سنتی بازار یابی را شکسته است و اطلاعات مورد نیاز را به صورت متمرکز و تخصصی در اختیار علاقه مندان داخلی وخارجی قرار می دهد . نشانی و اسامی واحد ها و شرکت های خدماتی صنعت غذا ، نوع و ظرفیت تولید آنها ، فهرست پایان نامه های دانشجویان رشته صنایع غذایی دانشگاههای کشور برگزاری انجمن های تخصصی ، معرفی محصولات غذایی ایران اخبار صنعت غذا ، اطلاعات مربوط به نمایشگاههای عمومی و تخصصی غذایی داخلی و خارجی و… از جمله خدماتی است که شبکه “ایران فود” ارائه می کند.
برای آگاهی از شرایط اخذ نمایندگی با شماره مندرج تماس حاصل فرمایید.