اعطای نمایندگی دستگاه کارتخوان سیار  پارسه نوین آینده
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

شرکت پارسه نوین آینده

شرکت پارسه نوین فعالیت خود را از سال 1386 با هدف ارائه و توسعه خدمات نوین آغاز کرد و در سال 1398 به ثبت رسید. پارسه نوین با بهره‌گیری از نیروهای متخصص در زمینه طراحی و توسعه سیستم‌های منسجم پرداخت و ایجاد ساختاری بر پایه فناوری‌های امنیتی روز دنیا، موفق به ورود به حوزه پرداخت الکترونیک شد و با عرضه خدمات با کیفیت و به‌روز، سهم مناسبی از بازار پرداخت کشور در زیرحوزه‌های مختلف به دست آورد.

با توجه به فناوری و زیرساخت نوآورانه‌ای که ما در توسعه محصولات و خدمات استفاده می‌کنیم، با ارائه خدمات گسترده نظیر پایانه فروش، درگاه پرداخت الکترونیک، سوئیچ صادرکنندگی و پذیرندگی، یو.اس.اس.دی، نرم‌افزارهای تلفن همراه، نرم‌افزار جامع صادرات نفت و محصولاتی همچون دستگاه پایانه فروش، دستگاه کیوسک، دستگاه خودپرداز، دستگاه خودبانک و اخذ نمایندگی فروش شرکت‌های مطرح در جهان، باعث ایجاد تحول مناسبی در این زمینه در کشور شده‌ایم.

ما با فعالیت‌های نوآورانه، متمایز و منحصر به فرد، همچنان ارائه خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به شبکه‌های بانکی و بازارهای مالی، ایجاد زیرساخت‌های پرداخت، پشتیبانی شبکه‌های پایانه فروش، پرداخت موبایلی و درگاه پرداخت اینترنتی را ادامه داده و این راهکارها در بسیاری از پروژه‌های راهبردی در راستای تحقق اهداف، مورد استفاده قرار می‌گیرد. تجربه به دست آمده طی سال‌های متمادی، این امکان را می‌دهد تا با استفاده از استراتژی‌های مناسب در حوزه پرداخت الکترونیک، تدوین چارچوب‌های لازم و اجرای گام به گام موارد ضروری در عرصه‌های مختلف پرداخت الکترونیک بتوانیم سبدی متنوع از محصولات و خدمات همگن را به بهترین وجه با ویژگی‌های ممتاز ارائه دهیم تا به بهبود کسب و کار مشتریان کمک کنیم. در این راستا، هدف ما تحقق اهداف مشتریان به وسیله توانمندسازی آن‌ها در جهت ارتقا سبک زندگی و پویایی در کارشان است. ما با تحلیل تمایلات و نیازهای اساسی مشتریان در پی پاسخگویی سریع، اطمینان از انعطاف‌پذیری و در نهایت تسهیل خدمات حوزه پرداخت الکترونیک در کشورمان هستیم.

جذب نماینده :شرکت نوین پارسه، ارایه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک به منظور گسترش شبکه نمایندگان استانی خود، از اشخاص حقوقی واجد شرایط در زمینه بازاریابی، نصب و پشتیبانی

ابزارهای پرداخت الکترونیک در کلیه استان ها با شرایط عمومی ذیل دعوت به همکاری می‌نماید:

1. امکان ارایه مستندات لازم در خصوص حسن سابقه کار و تجربه کافی در زمینه بازاریابی، نصب و پشتیبانی ابزارهای پرداخت

2. امکان ارایه مستندات مبنی بر داشتن توان مالی مناسب جهت تهیه و تجهیز دفترنمایندگی متناسب با استانداردهای شرکت

3. توان مالی لازم جهت جذب و مدیریت نیروهای فعال و کارآمد در زمینه ارائه خدمات کلیه ابزارهای پرداخت

4. ارائه مستندات کامل شخص حقوقی (روزنامه رسمی- اساس نامه – آگهی آخرین تغییرات – مدارک هویتی صاحبان امضا)

متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند با شماره‌های درج شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مزایای اخذ نمایندگی:
آموزش رایگان
شرایط مورد نیاز:
مغازه/دفتر
نیروی کار
بازاریاب/گروه بازاریاب
تضامین مورد نیاز:
سفته
چک
سرمایه مورد نیاز:
کمتر از ۲۰ میلیون تومان
سابقه کار مورد نیاز:
بین ۱ تا ۳ سال