اعطای نمایندگی فروش شال و روسری برند "شال مد" به صورت امانی ، سود70 درصد
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

فروشگاه اینترنتی شال مد یک سایت تخصصی در ارائه بهترین و با کیفیت ترین و متنوع ترین روسری و شال های روز دنیا با برند ، طرح و رنگ های جذاب و خاص و پرطرفدار و با قیمتی بسیار مناسب ومتفاوت با دیگر سایت های اینترنتی فروش شال و روسری و دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد ملی مد و لباس می‌باشد.

دعوت به همکاری

شال مد با هدف توسعه و گسترش فعالیت خود اقدام به جذب نماینده فعال در سراسر ایران نموده است.

مزایای همکاری نماینده شال مد:

در این طرح کافیه شما فقط مغازه داشته باشید. مغازه شال و روسری یا هر مغازه و فروشگاه دیگه ای.

شال مد 365 روز سال مغازه شما را پر از جنس نگه میداره و شما برای اجناس نیازی نیست مبلغی به شال مد پرداخت کنید، یعنی شما از شال مد خرید نمیکنید. بعد از اینکه محصولات به فروش رسید، شما ماه به ماه حاشیه سود 70 درصدی خودتان را برداشت میکنید و مبلغ محصولات شال مد را هم تسویه میکنید.

هر محصولی هم که به هر دلیلی فروش نرفت به شال مد بر میگردونید و با محصولات پر فروش یا محصولات جدید عوض میکنید. حاشیه سود نمایندگی های شال مد بسته به متراژ مغازه و جمعیت شهر ماهیانه 20 الی 70 میلیون تومان سود و درآمد خالص هستش .


نصب تابلو به صورت رایگان:

با توجه به تابلو خور بودن مغازه شما، شال مد یک تابلوی شیک با متریال عالی برایتان بصورت کاملا رایگان طراحی و نصب می کند .

تضمین بهترین قیمت:

شال مد به عنوان تولید کننده، وارد کننده و تامین کننده سطح اول، قیمت تمامی محصولات را برای نماینده و مصرف کننده تضمین می کند و این وعده را می دهد که هیچ محصول مشابهی، در فروشگاه دیگری به هیچ عنوان ارزان تر ارائه نگردد.

تنوع بی نظیر از شال و روسری:

شال مد به عنوان بزرگترین تامین کننده شال و روسری در ایران همیشه بالغ بر 500 مدل محصول مختلف همراه با رنگبندی موجود دارد و هر 2 هفته حدود 30 مدل محصول جدید هم به کالکشن خود اضافه می کند و همین تنوع باعث شده برای هر سلیقه ای، هر فصلی، هر جنسی و هر مناسبتی، تعداد زیادی محصول برای پیشنهاد داشته باشیم.

گارانتی بی قید و شرط محصولات:

تمامی محصولات شال مد به همراه کارت گارانتی 6 ماهه بی قید و شرط ارائه می شوند و هر محصولی به هر دلیلی مشکلی برایش پیش بیاید بصورت کاملا رایگان برای مشتریان نماینده تعویض می گردد.

  • تولید محتوا به همراه ژورنال محصولات :

تمامی محصولات شال مد با تجهیزات حرفه ای و مدل ، عکاسی می شوند و به همراه جدول مشخصات و یک آلبوم ژورنالی به نماینده فروش تحویل داده می شوند که مشتریان هم بصورت حضوری محصولات را ببینند و هم بتوانند از روی ژورنال محصولات را بررسی و انتخاب کنند. همچنین شما نماینده عزیز از عکس ها و تولید محتوای شال مد میتوانید به صورت اختصاصی در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام شعبه خود استفاده کند.

تبلیغات و برندینگ نماینده:

شال مد تمامی تبلیغات دیجیتال مارکتینگ نماینده را بصورت رایگان انجام می دهد که تقریبا ماهیانه 10 میلیون تومان می باشد. مغازه نماینده داخل وب سایت و پیج اینستاگرام، یوتیوب، تلگرام، کانال آپارات و … شال مد معرفی می گردد. همچنین یک سامانه پیامک بصورت رایگان در اختیار نماینده قرار می گیرد تا نماینده بتواند برای شماره تماس های مشتریان خود پیامک ارسال کند، خود شال مد نیز جشنواره ها، تخفیفات و مناسبت ها را برای تمامی بانک اطلاعاتی نماینده ها ارسال می کند.

تضمین فروش محصولات:

شال مد یک شرایط استثنایی برای فروش محصولات گذاشته که در ایران اولین بار هست که چنین تضمینی برای فروش نمایندگی ها وجود دارد.

نماینده عزیز هر مقداری که از شال مد جنس تهیه کند، شال مد تضمین میکند که نماینده تا ریال و تعداد آخر محصولات را بفروش برساند، به اینصورت که: هر محصولی به هر دلیلی، بعد از گذشت هر مدتی که توسط نماینده فروخته نشد به شال مد مرجوع می‌گردد و نماینده می تواند با هر محصول پرفروش یا هر محصول جدیدی تعویض نماید، برای این کار هیچ محدودیت زمانی و تعدادی وجود ندارد.

حاشیه سود عالی:

حاشیه سود نماینده فروش از فروش محصولات و قیمت تمام شده حدود 70 درصد می باشد که با چنین سرویس و مزایایی که شال مد برای نماینده در نظر گرفته است، نماینده یک کسب و کار رویایی و سودآور را تجربه می کند.

انحصاری بودن نمایندگی شال مد:

شال مد برای نفع بیشتر نماینده ها و همچنین مالکیت معنوی، تضمین کتبی می دهد که در شهرهای کوچک فقط یک نمایندگی داشته باشد همچنین در شهرهای بزرگ در هر منطقه فقط یک نماینده حضور داشته باشد و در پاساژ ها، در هر پاساژ صرفا یک نمایندگی شال مد وجود خواهد داشت.


  • شما تو فروشگاهتون فقط باید محصولات شال مد و داشته باشید و به هیچ عنوان از محصولات دیگه عرضه نکنید. شال مد به راحتی با تنوع خیلی بالا از شال و روسری ها که تو پیج و وب سایتمونم میتونید مشاهده کنید، تامین محصولاتتونو تضمین میکنه.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با ما تماس حاصل فرمایید

  • و یا به عنوان داوطلب در سایت نماینده یاب اعلام آمادگی نمایید.
  • همچنین میتوانید رزومه و نام خانوادگی خود را در واتساپ ارسال نمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.
مزایای اخذ نمایندگی:
امکان اعطای تابلو
امکان اعطای وام
شراکت در هزینه تبلیغات
آموزش رایگان
جوایز فروش
شرایط مورد نیاز:
مغازه/دفتر
انبار
تضامین مورد نیاز:
سفته
سرمایه مورد نیاز:
بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان
سابقه کار مورد نیاز:
بین ۳ تا ۷ سال