اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

شرکت کنزا صنعت الموت در زمینه فعالیت طراحی و تولید انواع سیستم های حفاظتی و حفاظت از برق گرفتگی در صنایع برق و خصوصا سیستم های حساس الکترونیکی و مخابراتی و کامپیوتری می‌باشد.

محصولات ما شامل:

1- سیستم ارت الکترونیکی KSA-EES

حفاظت از برقگرفتگی اشخاص، ارتینگ و حفاظت از تجهیزات حساس کامپیوتری و الکترونیکی فیلتر نویز های محیطی جهت عملکرد سیستمهای حساس

2- چنج اور اتوماتیک KSA-ATS

چنج اور اتوماتیک KSA-ATS جهت حفاظت از سیستم های حساس در زمان قطع برق طراحی شده است و با سرعت سوییچ بسیار بالا بین منابع مختلف برق، از خاموشی تجهیزات الکتریکی و خصوصا سیستم های کامپیوتری جلوگیری نموده و بدون وقفه و خاموشی سیستم های حساس، بین منابع مختلف سوییچ می‌نماید. بیشترین کاربرد KSA-ATS در صنایع IT و حساس است که قطع برق تجهیزات در آنها مشکل آفرین است مانند شعب بانکی، سرورها، شبکه های کامپیوتری، رکهای مخابراتی و ...

3- محافظ اضافه ولتاژ ناگهانی مدل KSA-SS

محافظ KSA-SS یک محافظ معمولی و ارزان قیمت نیست، این محافظ حفاظت از تجهیزات برقی، خصوصا سیستم های حساس کامپیوتری و الکترونیکی مانند سرورهای بانکی، خودپردازهای بانکی، دوربین های مداربسته، تجهیزات شبکه ، سیستم های ارتباطی و ... در مقابل انواع اضافه ولتاژهای شبکه برق، قطع نول شبکه ، جریانهای اضافی، ولتاژهای هجومی در زمان قطع و وصل سریع برق، اتصالی برق و ... محافظت می‌نماید، حفاظت KSA-SS بصورت آنلاین است و بر خلاف محافظ های رایج ، تاخیری نمی‌باشد.

قطعات محافظ KSA-ATS نیمه صنعتی بوده و در آن از قطعات الکترونیکی مانند میکرو کنترلر استفاده نشده است و از پایداری بسیار بالایی برخوردار است.

دعوت به همکاری

شرکت کنزا صنعت الموت جهت تکمیل شبکه فروش و پشتیبانی محصولات در سراسر کشور و تمام استان ها و شهرهای کشور نماینده معتبر می‌پذیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با ما تماس حاصل فرمایید 

  • و یا به عنوان داوطلب در سایت نماینده یاب اعلام آمادگی فرمایید.
  • همچنین میتوانید رزومه و نام خانوادگی خود را در واتساپ ارسال فرمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.
مزایای اخذ نمایندگی:
آموزش رایگان
جوایز فروش
شرایط مورد نیاز:
مغازه/دفتر
نیروی کار
بازاریاب/گروه بازاریاب
تضامین مورد نیاز:
سفته
سرمایه مورد نیاز:
بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان
سابقه کار مورد نیاز:
بین ۱ تا ۳ سال