اعطای نمایندگی فروش طلا و جواهرات حقانی
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

طلا و جواهری حقانی در زمینه طراحی و تولید انواع طلا و جواهرات دستساز به صورت سفارشی و انبوه فعالیت می‌کند.

توضیحات بیشتر: (خواهشمند است توضیحات ارائه شده را به صورت دقیق مطالعه بفرمایید)

جواهری حقانی (قصر طلا دلربا سابق) از سال 1355 در جوار مضجع ملکوتی امام هشتم (ع) در حوزه تولید و فروش طلا و جواهرات شروع به کار کرده است و پس از گذشت زمان به نسل دوم خانواده رسیده است.

امروز با رویکرد جوان گرایی و مدیریت جوان گالری طلا و جواهرات حقانی علاوه بر بازار ایران حضور در جمع برندهای معتبر دنیا در زمینه ی تولید و عرضه محصولات نفیس و همچنین ساخت طلا و جواهرات سفارشی از جمله اهداف کلان این مجموعه می‌باشد.

با توجه به دقت نظر مشتریان گرامی در برخورداری و خرید محصولات با کیفیت و فاخر، این مجموعه تماما تلاش می‌کند تا با استفاده از تجارب مدیران و پرسنل متخصص و مجرب خود و همچنین بهره‌گیری از تجهیزات و پروتکل های کنترلی خود محصولاتی با کیفیت بالا و همراه با گواهی نامه‌های رسمی و بین المللی را به خریداران عرضه نماید.

اصالت و وقار توصیفی است که همواره توسط دپارتمان های تخصصی طراحی و تولید جواهری حقانی به منظور خلق محصولات با کیفیت ایرانی در نظر گرفته شده و موجب انگیزه و اشتیاق تولید و فروش برای گروهی حدودا 80 نفره می‌باشد.

مشتریان ما از اقصی نقاط دنیا و از کشورهای مختلف از جمله کشورهای غرب آسیا، اقیانوسیه، اروپا، شمال آمریکا و شمال آفریقا به برند جواهری حقانی اعتماد کرده و مارا برای خرید طلا و جوهرات خود انتخاب نموده اند.

ما به مشتریانمان این اطمینان را می‌دهیم که اولین خرید آنها شروع تجربه‌ای فوق العاده از حس احترام و آرامش در خرید طلا و جواهرات خواهد بود. 

خدمات و مزایای ما:

  • تولید انواع طلا و جواهرات با بهره‌گیری از مجرب ترین اساتید ساخت طلا و جواهرات و به کارگیری تجهیزات و ابزارآلات روز دنیا
  • با همکاری و فروش محصولات تولیدی جواهری حقانی با توجه به نوع کار و ساخت طلا و جواهرات سفارشی همراه با شناسنامه معتبر و استفاده از کانال های تبلیغاتی و بازاریابی ما شما می‌توانید نسبت به دیگران متمایز بوده و از سود بالایی بهره ببرید.

دعوت به همکاری

طلا و جواهری حقانی با هدف توسعه و گسترش فعالیت خود اقدام به اعطای نمایندگی در سراسر کشور نموده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با ما تماس حاصل فرمایید

  • و یا به عنوان داوطلب در سایت نماینده یاب اعلام آمادگی فرمایید.
  • همچنین میتوانید رزومه و نام خانوادگی خود را در واتساپ ارسال فرمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.


شرایط و مدل همکاری:

جواهری حقانی تامین کننده ی محصولات شعبه خواهد بود و ریسک انجام کار را در تامین اجناس برای متقاضی کاهش میدهد.

متقاضی شعبه هزینه های مربوط به خرید و کارمزد طلا را مطابق با اسناد صادر شده پرداخت مینماید.

جواهری حقانی هیچگونه سرمایه گذاری را در قالب فروش شرایطی طلا و یا تامین بخشی از سرمایه را متقاضی به منظور راه اندازی واحد صنفی نخواهد داشت.

تمامی مجوزهای مربوط به تاسیس واحد صنفی طلافروشی مطابق با قوانین اتحادیه ی طلا و جواهر شهر مورد نظر متقاضی بر عهده ی متقاضی می باشد.

حداقل میزان سرمایه گذاری متقاضی به ارزش 3کیلوگرم طلا می باشد.

موارد آموزشی از جمله حسابداری طلا و جواهر، فروشندگی طلا و جواهر،گوهرشناسی برعهده جواهری حقانی میباشد.

تخفیفات خاص جهت تامین حاشیه سود متقاضی به شکلی عالی در نظر گرفته شده است که در مذاکرات تکمیلی تشریح خواهد شد.

جواهری حقانی از تمام ظرفیت های خود از جمله وبسایت جواهری حقانی(که در تمامی کلمات مربوط به طلا جزو لینک های برتر گوگل می باشد)،شبکه های مجازی، تبلیغات مکتوب و محیطی، نمایشگاهها و همایش ها اقدام به معرفی شعبات خود خواهد نمود.

جواهری حقانی از ظرفیت بالای باشگاه مشتریان چندین هزار نفره ی خود از سراسر ایران برای معرفی و راهنمایی مشتریان به سمت همکاران شعب استفاده خواهد نمود.

تامین ساخت سفارش های مشتریان شعبات بر عهده ی جواهری حقانی خواهد بود.

تمامی موارد مربوط به طراحی های هویت بصری مانند بسته بندی ، ست اداری و... از قبل انجام شده و نیاز به درگیری فکری سرمایه گذار محترم شعبه در این موارد نیست.

عکاسی و فیلمبرداری از محصولات و در اختیار قراردادن آنها به شعب توسط جواهری حقانی انجام می پذیرد.


شهرهای مورد نظر:

شهر تهران ،استان کرمان،استان فارس،شهر بوشهر،شهر گناوه،شهر برازجان،استان خوزستان، استان آذربایجان شرقی و غربی،استان سمنان،شهرقم،استان لرستان، استان کردستان، استان سیستان و بلوچستان،استان اصفهان


مزایای اخذ نمایندگی:
امکان اعطای تابلو
شراکت در هزینه تبلیغات
آموزش رایگان
جوایز فروش
شرایط مورد نیاز:
مغازه/دفتر
نیروی کار
تضامین مورد نیاز:
ضمانت بانکی
سرمایه مورد نیاز:
بیشتر از ۳۰۰ میلیون تومان
سابقه کار مورد نیاز:
مهم نیست