اعطای نمایندگی فروش قاووت چهل گیاه
اطلاعات تماس متقاضی
اعطای نمایندگی و پخش
«قاووت چهل گیاه خانگی»
ویژه شتاب
یک ماده غذایی و معجونی درمانگر در پیش‌گیری، درمان و کنترل عوارض و بیماری‌های جسمی، ذهنی، روحی و جنسی و موثر در 70 درصد موارد فوق
حاشیه سود و پورسانت عالی برای نمایندگی و فروشنده
1.دریافت چک یا سفته ضمانت حسن انجام کار تا سقف ظرفیت فروش از نمایندگی و فروشنده که توسط یک فرد معتبر و معتمد به تأیید رسیده باشد.
2.قیمت فروش فله به صورت نقدی، 35هزار تومان برای هر کیلو و قیمت فروش فله به صورت غیرنقدی(چک معتبر)، 40 هزار تومان برای هر کیلو در سال 1396 می‌باشد.
3.حاشیه سود مناسب 10% برای فروش‌های نقدی و 5% برای فروش‌های غیر نقدی
4.حداقل فروش ماهانه 100کیلو در ماه مورد انتظار است.
5.در صورت فروش بیش از 100 کیلو در ماه نقدی 2% و غیر نقدی1% و فروش بیش از 150 کیلو در ماه نقدی 3% و غیر نقدی 2% و فروش بیش از 200کیلو در ماه نقدی 4% و غیر نقدی3% و فروش بیش از 250کیلو در ماه نقدی 5% و غیر نقدی 4% علاوه بر پورسانت ثابت بند 3 به نمایندگی و فروشنده تعلق می‌گیرد (به عنوان مثال برای فرد یا نمایندگی که بتواند ماهانه 251کیلو فروش نقدی داشته باشید، بیش از 1.300میلیون درآمد به فروشگاه، سوپرمارکت، هایپرمارکت، عطاری و ... می‌افزاید).
6.برای افرادی که به عنوان شغل اصلی به این موضوع ورود می‌کنند، لازم است فروشی بیش از 600کیلوگرم در ماه داشته باشند تا به کف 3میلیون درآمد ماهانه برسند. این افراد در صورت موفقیت فروش یک تن (1000کیلو) در ماه به درآمد بیش از 5میلیون خواهند رسید.
7.اعطای نمایندگی به صورت آزمایشی سه ماه می‌باشد.
8.در صورت فروش بیش از دو دوره آزمایشی با رضایت عملکرد رفتار حرفه‌ای و مالی، امکان واگذاری نمایندگی انحصاری وجود دارد.
9.برای مراکز استان‌ها و کلان شهرها، اولویت ویژه وجود دارد.
10. با توجه به اثرات عملی قاووت چهل گیاه (محصول ویژه شتاب) و نیاز رو به فزونی و گرایش جامعه به سمت سنت و طب سنتی و اسلامی و به خصوص ترکیب و فرمول انحصاری قاووت چهل گیاه (ویژه شتاب)، با توانایی متوسط در بیان و ارائه و معرفی محصول و روابط عمومی مناسب در برقراری ارتباط با مشتری، حصول به اهداف فوق‌الذکر ممکن خواهد شد.