اعطای نمایندگی فروشگاه سراسری سورنا
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم
امروزه فروشگاههای زنجیره ای با تعداد فروشگاههای انفرادی در رقابت هستند. آمارها نشان میدهد استقبال قابل توجهی از فروشگاههای و رستورانهای زنجیره ای شده است. . براساس آمارهای موجود بطور متوسط هرشهروند بالای 18 سال در آمریکا روزانه حداقل از یک سرویس زنجیره ای ارایه شده توسط یک Franchise استفاده میکند.
هدف اصلی فروشگاه سورنا این است که با ارائه خدمات برتر، در اختیار قراردادن سیستم فروش یکپارچه و به روز، آموزش مشتریان، ارتقای سطح کیفی و کمی فروش در محل فروش مشتریان به مشتریانی که تمایل به بهبود و رونق کسب و کار خود دارند ، در سطح کل کشور همکاری نماید . لذا با همکاری تجاری با این مشتریان و تحت برند سورنا ، باعث افزایش فروش و سود مشتریان و کاهش قیمت تمام شده و رفع نگرانی آنها از فروشگاههای زنجیره ای ملی و محلی و تخفیفی و آفرهای ویژه و متنوع ... و لذا افزایش رضایتمندی آنها شده و از خروج احتمالی آنها از چرخه این صنعت جلوگیری خواهد نمود .
در حال حاضر همکاری تجاری با حداقل 3000 فروشگاه در سطح کشور تا پایان سال 98 و با نام تجاری سورنا . - تا پایان سال 96 --- تعداد 50 فروشگاه - تا پایان سال 97 --- تعداد 1250فروشگاه جدید - تا پایان سال 98 --- تعداد 1700 فروشگاه جدید با توجه به ماهیت مدل در دستور کار قرار گرفته شده و قابلیتها و ظرفیتهای موجود ، امکان افزایش تا حدود 10 هزار مشتری وجود دارد .
جهت آگاهی از شرایط اخذ نمایندگی با شماره تلفن درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایید.
همکاران ما شما را جهت اخذ نمایندگی راهنمایی خواهند کرد.