اعطای نمایندگی نرم افزار حسابداری فرداد
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

همه مشاغل کوچک تولیدی و صنعتی برای رفع نیازهای خود به سیستم یا راه حل های خاص صنعت خود نیاز دارند. اما غالباً ارائه دهندگان نرم افزار و راه حل های مالی و اداری به اندازه کافی به رفع نیازهای شرکت های کوچک به دلیل بودجه اندک این صنایع بها نمی دهند.

اما خوشبختانه در سال 1396 شرکت نرم افزار حسابداری فرداد با یک تیم پر شور و متخصص، با طراحی و تولید نرم افزار حسابداری فرداد برای بهره مندی انواع مختلف صنایع کوچک و متوسط تولیدی، پیمانکاری، خدماتی و بازرگانی ثابت کرد که لازم نیست سیستم مالی مشاغل کوچک آن قدر پیچیده باشد که هزینه های اجرا و بهره وری از آن برای صاحبان کسب و کار از مزایای آن فراتر رود. چرا که اعتقاد مدیران فرداد، ارائه یک نرم افزار حسابداری شرکتی قدرتمند و مقرون به صرفه است.

همچنین رضایتمندی مشتریان تا به امروز موجب شده تا شاهد درخواست نمایندگی نرم افزار فرداد باشیم و در بسیاری از استان ها نمایندگان فروش و آموزش نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد فعالیت داشته باشند.

دعوت به همکاری

شرکت نرم افزار حسابداری فرداد با هدف معرفی و بهره مندی کسب و کارهای کوچک و متوسط در تمام شهرهای ایران و همکاری با علاقمندان به دریافت نمایندگی نرم افزار فرداد با شرایط عمومی و تخصصی زیر اقدام به جذب نمایندگی افزار فرداد می کند.

شرایط جذب نمایندگی فرداد در سراسر ایران

  • برای دریافت نمایندگی نرم افزار حسابداری فرداد شما باید یک موسسه خدمات مالی داشته باشید و یا در زمینه مدیرت مالی مشغول به فعالیت باشید. تجربه و دانش در زمینه فروش یا نمایندگی نرم افزار حسابداری یک امتیاز برای شما جهت اخذ نمایندگی نرم افزار حسابداری فرداد است. ما از شما می خواهیم برای همکاری با ما در زمینه فروش و آموزش نرم افزار حسابداری فرداد متعهد، علاقمند و کوشا باشید.

اگر شما هم شرایط لازم اخذ نمایندگی نرم افزار فرداد را دارید، کافیست درخواست اعطای نمایندگی نرم افزار فرداد را برای کارشناسان جذب نمایندگی فرداد ارسال کنید تا همکاران ما بعد از بررسی های لازم با شما برای دعوت به جلسه همکاری و اعطای نمایندگی تماس و هماهنگی های لازم را انجام دهند و شما بتوانید از مزایای دریافت نمایندگی نرم افزار فرداد بهره‌مند شوید.