اعطای نمایندگی نرم افزار حضور و غیاب شرکت طرح و پردازش غدیر (با گارانتی و خدمات پس از فروش)
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

شرکت طرح و پردازش غدیر از سال 1382 در زمینه طراحی، تولید و ارائه سیستم های حضور و غیاب، کنترل رستوران، کنترل تردد، کنترل پارکینگ و ... فعالیت دارد.

توضیحات بیشتر:

أخذ نمایندگی رسمی شرکت سوپریما کره جنوبی(رهبر جهانی دستگاه ثبت تردد) از دیگر رویدادهای مهم این شرکت طی 10 سال گذشته بوده که باعث گسترش سطح محصولات و خدمات در بین سازمانها و ارگانهای بزرگ گردیده است،

شرکت غدیر مفتخر است به عنوان یکی از بزرگترین وارد کننده و تولید کننده (دانش بنیان) سیستمهای حضور و غیاب در بحث سخت افزار و نرم افزار با گارانتی و خدمات پس از فروش شایسته و همچنین پشتیبانی مناسب مشتریانی مانند ﺳﺎزﻣﺎن ﺷﻬﺮداری ﺗﻬﺮان،ﺷﺮﮐﺖ ﺑﻬﺮه ﺑﺮداری راه آﻫﻦ ﺷﻬﺮی ﺗﻬﺮان،ﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﭘﺎرﺳﯿﺎن،ﺑﺎﻧﮏ ﺳﭙﻪ،ﺷﺮﮐﺖ ﮔﺎز اﺳﺘﺎن ﺗﻬﺮان،ﺑﺎﻧﮏ ﻣﺮﮐﺰی ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان،وزارت ﺻﻨﻌﺖ، ﻣﻌﺪن و ﺗﺠﺎرت،ﺷﺮﮐﺖ ﻧﻔﺖ و ﮔﺎز ﭘﺎرس،ﻧﯿﺮوی اﻧﺘﻈﺎﻣﯽ ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان،ﺗﺠﻬﯿﺰات ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن اداری ﺻﺪا و ﺳﯿﻤﺎ ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﯽ اﯾران و 3000 مشتری دیگر که در سایت موجود می‌باشد را در کارنامه خود ثبت کرده است.

دعوت به همکاری

شرکت طرح و پردازش غدیر به عنوان یکی از بزرگترین واردکننده و تولید کننده(دانش بنیان) سیستمهای حضور و غیاب در بحث سخت افزار و نرم افزار، در راستای توسعه و گسترش فعالیت خود اقدام به جذب نمایندگان فعال در حوزه ی ماشینهای اداری (دستگاههای حضور و غیاب، نرم افزار های حضور و غیاب) در سراسر کشور نموده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با ما تماس حاصل فرمایید

  • و یا به عنوان داوطلب در سایت نماینده یاب اعلام آمادگی نمایید.
  • همچنین میتوانید رزومه و نام خانوادگی خود را در واتساپ ارسال نمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.
مزایای اخذ نمایندگی:
قابلیت خرید با چک
شراکت در هزینه تبلیغات
آموزش رایگان
جوایز فروش
شرایط مورد نیاز:
مغازه/دفتر
تضامین مورد نیاز:
سفته
چک
سرمایه مورد نیاز:
کمتر از ۲۰ میلیون تومان
سابقه کار مورد نیاز:
بین ۱ تا ۳ سال