اعطای نمایندگی نمایشگاه مجازی خارجی در سراسر کشور با پورسانت بالا (35 درصد)
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

"برگزیدگان تجارت نیکو" به عنوان صاحب امتیاز استارت‌آپ "ایران‌یس" نمایندگی فعال با پورسانت بالا (35 درصد) جذب میکند.

ایران‌یس اولین و تنها نمایشگاه مجازی 5 زبانه ایرانی است. ماموریت ایران‌یس، معرفی شرکت‌ها و تولیدکنندگان ایرانی به تجار و بازرگانان خارجی تعیین شده و شامل 60 نمایشگاه میشود که میتواند هرنوع کسب و کاری را پوشش دهد.

با توجه به رشد سریع فناوری اطلاعات و همچنین شیوع کرونا که باعث تعطیل شدن تمام نمایشگاه‌های تخصصی شده، ایران‌یس یک فرصت ایده آل برای شرکت‌ها است تا با استفاده از مدرن ترین امکانات و تکنولوژی روز، نه تنها ارتباطات تجاری خود را حفظ کنند، بلکه تجارت خود را توسعه دهند.

بنابراین اگر شما با هر صنف، اتحادیه، انجمن و صنعتی در ارتباط باشید، میتوانید از همه آن شرکت ها دعوت کنید تا در یکی از 60 نمایشگاه ایران یس که به حوزه کاریشان مربوط میشود، غرفه خود را ایجاد کنند.

شرایط نمایندگی :

  • برخورداری از دفتر کار مناسب و حداقل امکانات ارتباطی مورد نیاز (تلفن ، رایانه ، دسترسی به اینترنت پرسرعت)
  • دارای حداقل 3 سال سابقه فعالیت در بازار (هر صنعت و صنفی باشد مهم نیست) و بهره مندی از ارتباطات متعدد با شرکت‌های دیگر
  • حداقل 3 نیروی بازاریاب با روابط عمومی بالا و توانمند در ارایه توضیحات به مشتریان
  • آشنایی با کامپیوتر و اینترنت (تمام فعالیت نمایندگان و محاسبات مالی در پنل کاربری نماینده و در داخل سامانه اتوماسیون آنلاین ایران‌یس انجام میشود)


برای ثبت درخواست نمایندگی، به لینک ثبت نام که در آگهی آمده مراجعه کرده و پس از مشاهده ویدئو، طبق متن راهنمای داخل همان صفحه اقدام نمایید.


پس از ثبت درخواست اخذ نمایندگی از سوی شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و یک جلسه مصاحبه آنلاین را هماهنگ میکنند. نتیجه درخواست شما 2 روز کاری پس از انجام مصاحبه اعلام میشود.

مزایای اخذ نمایندگی:
آموزش رایگان
شرایط مورد نیاز:
مغازه/دفتر
نیروی کار