اعطای نمایندگی پریموس - تجهیزات مدارس
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم
جهت آشنایی بیشتر با کیفیت اقلام مذکور به تعدادی از مزیت های انحصاری آن اشاره می گردد:
1. گچ های تولید شده ی برند پریموس از آنجایی که در تولید آنها از روغنی خاص استفاده می شود بنابراین در حین استفاده به حالت پودر در نمی آیند و در نتیجه لباس دبیر و دانش آموزان و دانش جویان گرد و خاکی نمی شود
شایان ذکر است گچ های پریموس در حین نوشتن بر روی تخته به هیچوجه سوت و صدای ناهنجار و اذیت کننده به وجود نمی آورد.
2. تخته پاک کن های پریموس از جنس نمد هستند و مناسب برای هر دو نوع تخته ( سیاه و وایت برد ) می باشد. فقط تنها مسأله ای که باید در حین مصرف رعایت شود این است که تخته پاک کنی که برای تخته سیاه مورد استفاده است تا آخرین لحظه ی استفاده فقط تخته ی سیاه را پاک نماید و همچنین اگر جهت تخته وایت برد استفاده می شود تا آخرین لحظه ی مصرف فقط تخته وایت برد را تمیز نماید.
شایان ذکر می باشد که درحین پاک کردن تخته سیاه گرد و خاکی تولید نمی شود و نیازی به هربار شست و شوی آن جهت تمیز پاک شدن تخته نیز نمی باشد.
و همچنین فقط یکبار بر روی تخته وایت برد کشیده شود به طور کامل تمیز می نماید و نیازی به فشار دست نیست.
شایان ذکر می باشد، نمد استفاده شده در تولید تخته پاک کن های پریموس بسیار متفاوت می باشد نسبت به نمد هایی که تا به حال مشاهده کرده اید.
3. تخته وایت برد های پریموس می توان گفت با افتخار اولین تخته وایت بردهایی در ایران هستند که دارای روکش انحصاری بوده و ماژیک روی آن پخش نمی شود و به راحتی بدون آنکه اثری از ماژیک روی آن بماند به طور کامل تمیز می شود و پس از چند بار استفاده نیازی به الکل و مواد آلی جهت پاک شدن اثرات ماژیک بر روی آن نیست. همچنین روکش های انحصاری این مجموعه با ماژیک های غیر وایت برد همکاری داشته و به راحتی پس از نوشتن بر روی تخته پاک شده و پس از چندین مرتبه استفاده مقدار خیلی کم ( تأکید میگردد خیلی کم ) لک به جای میگذارد که با رایت و دستمال کاغذی به راحتی تمیز می شود و به هیچ وجه نیازی به شوینده ی الکلی نمی باشد.
4. تخته سیاه یا سبز پریموس که از اسم آن مشخص است با زمینه ی مشکی و سبز تولید می شوند و هنگام نوشتن بر روی آن ها گچ روان حرکت می کند و همچنین خراشی بر صفحه ایجاد نمی شود.
5. طراحی میز و صندلی پریموس جز اینکه به صورت استاندارد برای مدرسه، دانشگاه ها
لیست فایلهای ضمیمه شده به این آگهی: