اعطای نمایندگی پیش‌خوان مجازی کسب‌وکارهای منطقه با 5 زمینه کاری ویژه بادرآمد نامحدود
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

در عصر جدید هوش مصنوعی و برای رقابت در بازارهای امروز و آینده،‌ شرکت ارزش آفرینان عصر اینترنت، بعنوان یک شرکت نوآفرین و معتبر (فعال از 1397)، دارای کلیه مجوزهای قانونی لازم (اینماد، پروانه کسب سراسری، لوگوی طلایی ارشاد و ...) با خدمات متنوع خود، بعنوان کامل‌ترین سامانه آنلاین بازار ایران فعال می‌باشد.

 خدمات ما شامل:

شما به طور همزمان برای 5 کسب‌و‌کار این شرکت نمایندگی می‌گیرید و از 5 حوزه مختلف که هر کدام چندین شاخه برای کسب درآمد دارند، فرصت درآمدزایی ایده‌آل با ارقام نامحدود را خواهید داشت.

حوزه‌های فعالیتی که نمایندگی برای آن‌ها به طور یک‌جا و همزمان واگذار می‌شود عبارتند از:

1.     شبکه اقتصادی اجتماعی آنلاین بیزیکت biziket با انواع خدمات تجاری و ارتباطی (بازار خرید و فروش هر نوع کالا و فایل، پیام‌رسان و شبکه اجتماعی، بازار کار از راه دور، آگهی‌نامه رایگان و ...) برای همه کسب‌‌و‌کارهای ایرانی

2.     سامانه حمل‌ و نقل و پیک اختصاصی برای فروشگاه‌های فعال در شبکه اقتصادی بیزیکت با نام bizibox برای حمل درون‌شهری و برون‌‌شهری هر نوع مرسوله، با مدلی جدید برای اولین بار در ایران

3.     سامانه نشر کتاب و انتشارات حرفه‌ای،‌ با مجوز رسمی از وزارت ارشاد، با 18 سال سابقه فعالیت و بیش از 100 عنوان کتاب پرفروش با عنوان "زندگی و کسب‌و‌کار موفق برای همه"

4.     آکادمی کسب‌و‌کار استاد رضوی، با 25 سال سابقه تدریس و مشاوره، با دوره‌های آموزشی ابتکاری و کاربردی، و خدمات مشاوره تخصصی کارآفرینی و مدیریت، برای همه کسب‌و‌کارهای آفلاین و آنلاین ایرانی

5.     سامانه اینترنتی و تبلیغاتی biziTV برای معرفی و اطلاع‌رسانی ویدئویی محصولات و خدمات کسب‌و‌کارهای ایرانی با سبکی خاص و گزارش‌های اختصاصی و ...

 شرایط ما:

  1. برای دریافت نمایندگی مدیریت پیش‌خوان مجازی کسب‌و‌کارهای منطقه، داشتن دفتر کار اختیاری بوده و الزامی نیست.
  2.  داشتن حداقل تحصیلات کارشناسی، حداقل 25 سال سن، آشنایی با مشاغل شهر یا صنف یا محله مورد نظر، فعالیت حرفه‌ای در شبکه‌های اجتماعی، و دارا بودن روابط عمومی و اعتبار اجتماعی مناسب، الزامی است.
  3.  این نمایندگی در سه رده: نمایندگی محله، نمایندگی صنف و نمایندگی شهر، به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.
  4. ابتکارات متنوع ما برای این 5 کسب‌و‌کار، در نوع خود کاملا بی‌نظیر بوده و درآمدهای عالی برای نمایندگان فعال به همراه خواهند داشت.

دعوت به همکاری

شرکت ارزش آفرینان عصر اینترنت جهت گسترش فعالیت خود اقدام به اعطای نمایندگی مدیریت پیش‌خوان مجازی کسب‌و‌کارهای منطقه در سراسر کشور نموده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با ما تماس حاصل فرمایید 

یا به عنوان داوطلب در سایت نماینده یاب اعلام آمادگی فرمایید.

همچنین میتوانید رزومه و نام خانوادگی خود را در واتساپ ارسال فرمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

مزایای اخذ نمایندگی:
آموزش رایگان
جوایز فروش
شرایط مورد نیاز:
کانال تبلیغات شخصی
تضامین مورد نیاز:
چک
سرمایه مورد نیاز:
کمتر از ۲۰ میلیون تومان
سابقه کار مورد نیاز:
بین ۱ تا ۳ سال