بروزرسانی: 1400/01/18

ایده پردازان نوین نوبار

ایده پردازان نوین نوبار
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

نوبار یک سامانه حمل بار و باربری آنلاین است و تمام آنچه را برای اثاث‌کشی بی‌دغدغه نیاز دارید برایتان فراهم می‌کند. در نوبار به راحتی می‌توانید ماشینی متناسب با بارتان درخواست دهید یا برای روز موردنظرتان کامیون باربری، وانت یا نیسان رزرو کنید.

اما چرا نوبار؟

در نوبار ثبت سفارش آسان و سریع است و شما می‌توانید سفارشتان را در سایت یا اپلیکیشن باربری نوبار ثبت کنید. نوبار تضمین می‌کند هزینه باربری ثابت خواهد بود و در پایان لازم نیست هیچ مبلغ اضافه‌تری بپردازید. خدمات باربری نوبار شامل بسته‌بندی تخصصی و ایمن، کارگران آموزش دیده و با تجربه و ارائه خدمات فنی و چیدمان خواهد بود. تیم پشتیبانی نوبار در تمام لحظات اسبا‌ب‌کشی کنار شماست.

محصولات و خدمات:

نوبار با هدف تسهیل فرآیندهای اسباب کشی و جابجایی و حمل بار، کلیه امور و نیازمندی‌های لازم از برنامه‌ریزی تا اجرا را فراهم کرده است. روند کاری نوبار طوری طراحی شده است که برطرف‌کننده‌ی تمامی دغدغه‌های باربری و حمل بار باشد. به کمک نوبار می‌توانید اموری چون بسته‌بندی، بارگیری، چیدمان، ارسال بار به تمام شهرهای ایران و ارسال بار روزانه را به راحتی و به کمک متخصصان انجام دهید. ناوگان باربری نوبار در تمام روزهای هفته آماده خدمات رسانی به شماست.

روش‌های سنتی حمل و نقل بار، اسباب‌کشی و درخواست خودرو دردسرهای زیادی دارند، از پیدا نشدن خودروی مناسب، بالا بودن هزینه باربری، احتمال آسیب به وسایل و عدم امکان پیگیری تا تکمیل نبودن خدماتی چون بسته‌بندی، چیدمان، و انجام امور فنی لازم. نوبار به عنوان یک باربری آنلاین با تضمین قیمت ثابت و بدون انعام در باربری و اسباب‌کشی، تیم‌های تخصصی و ارائه تمام خدمات لازم، همه‌ی مشکلات گذشته را از سر راه شما برداشته است.

سال تاسیس:
1398
تعداد پرسنل:
بین ۵۱ تا ۱۰۰ نفر