شرکت‌های فعال »

اینتل دک

بروزرسانی: 1399/07/06

اینتل دک

اینتل دک
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
در سال های اخیر افزایش رقابت و انگیزه پیشرفت ،بسیاری از کشورها را بر آن داشته که فعالیت ها و توانمندی های خود را در صنایع زیر بنایی و صنعت ،نوآوری در زمینه سیستم های پوشش سقف بوده است.در این میان بومی نبودن فناروی های پوشش سقف و تقلید ناآگاهانه از تکنولوژی غربی در صنعت ساختمان کشور ، باعث بروز مشکلات فنی و اجرایی قابل توجهی گردیده است .
واحد تحقیق و توسعه اینتل دک ، با تیکه برسال ها تجربه در زمینه محاسبات و اجرای انواع سازه ها و آشنایی بامسائل و مشکلات کارگاه ها و شناخت مزایا و معایب هریک از سیستم ها و انجام مطالعات ،تحقیقات و آزمایش های مکرر ، ایده ای نو و کارآمد را به صنعت ساختمان ارائه نموده است .
اینتل دک ، روشی نوین در اجرای دال های مشبک دوطرفه بوده ،که زمینه ی اصلی ابداع آن ، اجرای تیرچه های متعامد با مقطع I شکل نامتقارن و به صورت کاملا مسطح می باشد . این سیستم بومی که برای اولین بار در دنیا توسط متخصصین مجرب کشور معرفی گردیده است علاوه برحفظ تمامی محاسن و مزایای سیستم های سازه ای موجود ، مشکلات اجرایی و محاسباتی آنها از جمله : وزن زیاد ، هزینه بالا ، قالب بندی سخت و وقت گیر ، نیاز به دقت بسیار بالا در اجرا و … را کاملا برطرف نموده است .
استفاده از خاصیت شکل پذیری بتن و بهرگیری از بهترین شکل ممکن برای المان های سازه ای سقف باعث گردیده اینتل دک با دارا بودن حداقل وزن سازه ای ، پاسخ بسیار مناسبی در برابر بارهای وارده داشته باشد ، که این امر در کنار سایر مزایا ، اینتل دک را به یکی از اقتصادی ترین سقفهای جهان تبدیل نموده است.