بروزرسانی: 1399/02/29

بهبود درمان داریا نیک

بهبود درمان داریا نیک
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
شرکت بهبود درمان داریا نیک فعال در زمینه‌های تولید محصولات گیاهی و طب سنتی در سال 1396 تاسیس شد و در این مدت تلاش داشته تا به اهداف تولید محصولات گیاهی دست پیدا کند.
شرکت ما در زمینه‌های محصولات دارویی و طب سنتی و فرآوردهای طبیعی فعال است.
ما با داشتن چندین گروه از محصولات در بازارهای داروخانه و عطاری حاضر هستیم.

لیست گروه محصولات ما عبارت اند از :
کپسول ، شربت ، محلول ، روغن

لیست محصولات ما عبارت اند از :
- کپسول گوارش کمونی خاصیت درمانی (جهت ضد نفخ و هضم غذا ): اکثر مشکلات افراد ناشی از عدم هضم غذا و ایجاد مشکلات ناشی از عدم گوارش نامناسب غذا می باشد . رفلاکس معده و افزایش اسید معده و مشکلات گوارش و در نهایت زخم معده وزخم اثنی عشر میباشد. غذایی که به هر دلیل هضم نشود و انتقال آن به روده و عدم جذب انرژی مناسب می باشد و مشکلات روده ای و مشکلات پولیپ روده ای ایجاد میکند و همه این مشکلات به علت عدم هضم غذا میباشد که با مصرف این کپسول تمامی مشکلات عدم هضم غذا به راحتی حل می شود .

- شربت آنتی سودا خاصیت درمانی (جهت امراض سوداوی) : برای امراض و مشکلات ناشی از اعصاب وروان و اضطراب واسترس و بی خوابی وبد خوابی و افراد دچار افسردگی ناشی از مشکلات مالی ، خانوادگی و تحصیلی و اجتماعی و غیره و مناسب برای افراد سیگاری جهت پاکسازی بدن از سموم ، جلوگیری از بیماری آلزایمر ، پارکینسون ، ام اس ، افزایش قوای جسمانی ، تقویت قلب ، معده ، روده ، پاکسازی کلیه ، مثانه ، افزایش گردش خون و جلوگیری از روماتیسم پا

- محلول موضعی مورد با خاصیت درمانی ( تقویت کننده و مانع ریزش مو و کمک به رشد وسیاه شدن مو ) :
محلول موضعی مورد بهبود درمان داریا نیک Behbood Darman Daria Nik
خاصیت درمانی :
1- تقویت کننده مو :
محلول موضعی مورد بهبود درمان داریا نیک ، اثر ضدعفونی‌کننده دارد و در رفع بیماری‌های موضعی استفاده می شود ، محلول مورد خاصیت ضد باکتریایی دارد و سرشار از ویتامین ث است ، بلفارول محلول مورد تقویت‌کننده ابرو و مژه هم می باشد .
2- مانع ریزش مو :
ریزش موهای سر و صورت اغلب به دلیل حساسیت‌های پوستی یا آلودگی‌های قارچی است ، برخی باکتری‌ها و قارچ‌های ساپروفیت در شرایط مناسب (چربی پوست) فعال شده و با ترشح مواد حساسیت زا و نفوذ به پیاز مو باعث فساد و تخریب آن می‌گردند (ریزش مو). میرتول موجود در بلفارول یک ضد قارچ و باکتری قوی است و با استفاده از محلول موضعی مورد بهبود درمان داریا نیک اثر پوست و مو (موهای سر، ابرو و مژه) را کاملاً ضدعفونی کرده و صدمات ناشی از فعالیت عوامل مخرب فوق را از بین می‌برد .
3- کمک به رشد مو :
محلول موضعی مورد بهبود درمان داریا نیک دارای خاصیت فوق العاده ای در رشد مو و ابرو ومژه دارد و به علت نحوه استخراج از گیاه دارویی مورد کاملا ارگانیگ و بدون هیچ گونه عارضه می باشد در صورتی که پکیچهای شیمیایی که توسط برخی از پزشکان زیبایی شاخه مو ارائه می شوند قرصهای هورمونی مانند فینستراید می باشد که این قرصهای هورمونی دارای عوارض بسیار بدی بر بدن دارد .
4- کمک به سیاه شدن مو :
محلول موضعی مورد بهبود درمان داریا نیک ،دارای خواص پیشگیری کننده از پیری و سفید شدن موها بوده و محرک نوسازی، ترمیم کننده و بازگرداننده موها به رنگ طبیعی خود می باشد.
با مصرف تدریجی این محصول، موها از ریشه به رنگ طبیعی خود باز می گردند. محلول موضعی مورد بهبود درمان داریا نیک ، حاوی مؤثرترین فرآورده های گیاهی بوده که با تأثیر بر فرآیند رنگدانه سازی ملانوسیت ها و تقویت رنگدانه های مو ، از طریق فعل و انفعالات طبیعی، رنگدانه های مو را مجدداً فعال نموده و برخلاف رنگ مو که تنها بر ظاهر مو تأثیر می گذارند، موها را از ریشه بهبود می بخشد و به صورت کاملاً طبیعی ، موهای سفید را به رنگ طبیعی خود باز می گرداند.
- روغن خراطین خاصیت درمانی ( افزایش حجم اعضاء ) :
روغن خراطین اصل روغنی فوق العاده که باعث حجم دهی فرم دهی اندام های بدن می باشد.
این روغن مخصوص خانم ها و آقایان نبوده بلکه استفاده از این روغن جادویی برای عموم توصیه می شود.
روغن خراطین اصل از یک کرم به نام ایزنفتید گرفته شده و این کرم از خواص بیشماری برخوردار می باشد.
تحقیقات انجام شده نشان می دهد از 31 نوع اسید آمینه ، 18 اسید آمینه در این روغن خارق العاده موجود می باشد.
از این روغن می توانید برای افزایش طول آلت تناسلی در آقایان ، حجم دهی و سفت کننده سینه در خانم ها ،برطرف کننده چین و چروک های دور چشم ، خط لبخند و علاوه بر این ها افزایش دهنده و فرم دهند لب می باشد .