شرکت‌های فعال »

بیمه ایران

بروزرسانی: 1400/02/21

بیمه ایران

بیمه ایران
  • محل فعالیت: استان اردبیل
  • حوزه فعالیت: بیمه
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

بیمه ایران اولین و قدیمی‌ترین شرکت بیمه در ایران است و در حال حاضر تنها شرکت بیمه دولتی است که در این صنعت فعالیت می‌کند. از تأسیس این شرکت 86 سال می‌گذرد و تاریخ آن را می‌توان تاریخ ملی شدن صنعت بیمه دانست.

بیمه ایران از همان ابتدای کارش، در رشته‌های مختلف بیمه فعالیت خود را شروع کرد و بعد از مدت کوتاهی هم در بعضی از شهرها مثل تبریز ، مشهد، شیراز، اصفهان و اهواز نمایندگی خود را تأسیس نمود. 

در حال حاضر این شرکت با بیش از 12000 نمایندگی در کشور و با سطح توانگری2جزو شرکتهای بیمه‌ برتر در این صنعت است که در همه رشته‌های بیمه مثل: بیمه شخص ثالث ، بیمه بدنه، بیمه آتش‌سوزی ، بیمه عمر ، بیمه درمان، بیمه مسافرتی ، بیمه مهندسی و… خدمات متنوع و کاملی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. 

ویژگی‌های بیمه ایران:

  • بیمه ایران تنها شرکت بیمه دولتی در ایران است و تمام سهام آن متعلق به دولت جمهوری اسلامی می‌باشد.این شرکت در سال اول فعالیتش بیشتر از 60 درصد بازار بیمه را در دست گرفت.در حال حاضر حتی در کشورهای اروپایی و آسیایی به خصوص خاورمیانه، بیمه ایران اسمی آشنا و معتبر است.این بیمه 80 سال پیش در یک زیر زمین در خیابان لاله زار تهران، با 3 نفر کارمند کار خود را شروع کرد. و یکی از 10 شرکت برتر کشور است.به دلیل تجربه بالا، این بیمه مورد اعتماد مردم است و بیشترین درصد فروش را در بین شرکت‌های بیمه‌ای دارد.این بیمه با طرح‌ها و خدمات به روز و اینترنتی خود، همچنان در صدر صنعت بیمه در ایران قرار دارد.بیمه ایران در تمام استان‌های کشور و بسیاری از شهرستان‌ها به فعالیت می‌پردازد.دسترسی به شعبه‌های آن در همه جای کشور، سریع و راحت است.


محصولات و خدمات:

در حال حاضر بیمه ایران در همه رشته‌های بیمه مثل: بیمه شخص ثالث ، بیمه بدنه، بیمه آتش‌سوزی ، بیمه زندگی(عمر) ، بیمه درمان، بیمه مسافرتی ، بیمه باربری، بیمه مهندسی و… خدمات متنوع و کاملی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. چشم انداز این شرکت برای 10 سال آینده سرآمد شدن در غرب آسیا است. همچنین اینکه در آینده هر خانواده ایرانی حداقل یک بیمه‌نامه بیمه ایران داشته باشد.

سال تاسیس:
1314
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر