بیمه بروکر (کارگزاری برخط چتر آرامش ماندگاران)
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت کارگزاری مستقیم بیمه بر خط چتر آرامش ماندگاران(سهامی خاص) کد 1959، با نام تجاری بیمه بروکر، یک بازار آنلاین فروش خدمات بیمه و دریافت خسارت از کلیه شرکت های بیمه است. ما با هدف تشکیل بزرگترین و حرفه ای ترین شبکه فروش چند سطحی در فروش محصولات بیمه به صورت آنلاین در کشور شکل گرفته ایم و در تمام فعالیت های خود می‌کوشیم تا بتوانیم علاوه بر تحقق چشم انداز رشد و توسعه اقتصادی کشور قدم مهمی در بالا بردن فرهنگ بیمه ای داشته باشیم و همچنین ابزاری برای اشتغال زایی جویندگان شغل، کارآفرینی و درآمد زایی هرچه بیشتر افراد و حتی نمایندگان جنرال و کد عمر فعال در کشور باشیم.

بیمه بروکر به افراد علاقه مند به فعالیت در صنعت بیمه و نمایندگان عزیر بیمه کمک می‌کند تا در یک بستر امن آنلاین بتوانند برند های بیمه ای مختلف را با هم مقایسه کرده و بهترین برند را با بهترین قیمت و خدمات به مشتریان خود معرفی نمایند، و همچین در کنار فروش مستقیم اقدام به تشکلیل شبکه فروش مستقل نمایند و هم از فروش مستقیم و هم از فروش تیمی تا چند سطح کسب درآمد داشته باشد.

با بیمه بروکر بهتری قیمت رو در بهترین شرکت بیمه ای به مشتری تون معرفی کنید با استفاده از امکانات و آموزش های تیم سازی کنید و کسب درآمد داشته باشید.

محصولات و خدمات:

فروش انواع بیمه ثالث، بدنه، مسئولیت، آتش سوزی و ...

سال تاسیس:
1401
تعداد پرسنل:
بیشتر از ۱۰۰ نفر