بیمه زندگی پاسارگاد کد 2059
  • محل فعالیت: استان تهران
  • حوزه فعالیت: بیمه
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

بیمه عمر و تامین آتیه

دراین بیمه نامه بیمه گذاران با پرداخت مبلغی تحت عنوان حق بیمه علاوه برتامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آتیه امکان برخورداری از پوشش بیمه عمر در مقابل خطر فوت را نیز درصورتی که بیمه شده هم باشند، خواهند داشت . بیمه های عمر همراه با تشکیل سرمایه که اکنون در بسیاری از کشورهای جهان ارائه می شود، طرفداران زیادی داشته و با توجه به انواع آن می تواند مورداستقبال اقشار مختلف جامعه قرار گیرد.

بیمه پاسارگاد با دریافت مبالغ حق بیمه، اولا ”بیمه شده را در مقابل خطر فوت بیمه می کند و ثانیا” مازاد مبالغ دریافتی را سرمایه گذاری می نماید و نرخ سود آن سرمایه گذاری را تا حد نرخ بهره فنی تضمین می نماید و چنانچه سود بیشتری از محل سرمایه گذاری بدست آورد بخش عمده از آن را به عنوان مشارکت در منافع به بیمه گذار می دهد.


محصولات و خدمات:

تخفیف‌های ویژه برای بیمه‌گذاران بیمه عمر و تأمین آتیه

شرکت بیمه پاسارگاد در پاسخ به اعتماد میلیونی هموطنان گرامی و تأمین رفاه حال بیمه گذاران عمر و تأمین آتیه اقدام به ارائه 10 تا 50 درصد تخفیف ویژه با توجه به میزان ذخیره ریاضی دارندگان این بیمه نامه نموده است. دارندگان بیمه نامه عمر و تأمین آتیه می‌توانند در زمان خرید بیمه نامه‌های بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی منزل مسکونی، بیمه حوادث انفرادی و بیمه درمان مسافرتی از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوند. گفـتنی است خریداران این بیمه نامه‌ها می‌توانند با مراجعه به شـعبه‌ها و نمـایندگی‌های سـراسـر کشور، از این فرصـت مناسب بهره‌مند شوند.

سال تاسیس:
1390
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر