بروزرسانی: 1400/08/30

بیمه پارسیان کد 22630

بیمه پارسیان کد 22630
  • محل فعالیت: استان خراسان رضوئ
  • حوزه فعالیت: بیمه
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

بیمه پارسیان از سال ابتدا تاکنون همواره توانسته است نام خود را در میان 100 شرکت برتر کشور قرارداده و در کنار موفقیت های به دست آمده در زمینه های فنی، بیمه پارسیان توانست در حوزه افزایش بهره وری، بهبود فرآیندها و رضایت مشتریان نیز گام های بزرگی بردارد، که از آن جمله میتوان به اخذ گواهینامه بین المللی مدیریت کیفیت ISO 9001:2008 از شرکت IMQ ایتالیا، دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور در سال 1392، دریافت لوح و تندیس از نهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت سال 1392، کسب گواهی نامه رعایت حقوق مصرف کنندگان از سازمان حمایت ازحقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، کسب تندیس و نشان رضایتمندی مشتری در سال 1391، دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سال 1392، برگزیده اجلاس ناپک در سال 1392، دریافت گواهینامه کیفیت براساس استانداردهای اروپا (اعتماد مشتریانTBA ) در سال 1392، دریافت جایزه سلامت اداری به سال 1392، تقدیر از بیمه پارسیان در پنجمین جشنواره ملی بهرهوری در سال 1392، تقدیر از بیمه پارسیان در دومین دوره جایزه بین المللی سازمان های دانشی برتر (MAKE) و کسب تندیس حلقه رجا ان و عنوان برترین روابط عمومی صنعت بیمه اشاره نمود.


به نام خدا معرفی شرکت بیمه پارسیان (سهامی عام) شرکت بیمه پارسیان پس از تصویب قانون فعالیت بیمه های غیر دولتی، در سال 1382 فعالیت خود را به عنوان یک شرکت بیمه خصوصی با ماموریت ایجاد سازمانی رقابت پذیر، متعهد نسبت به جامعه و پیشگام در ارائه خدمات متمایز به اشخاص حقیقی و حقوقی برای پوشش ریسک ها و جبران خسارت ها و نیز حضور فعال در بازارهای سرمایه و ارائه خدمات مالی مرتبط در راستای تامین رضایت مشتریان شرکت آغاز نمود و با گسترش دامنه فعالیتهای شرکت و لزوم حفظ کفایت سرمایه، پس از مدتی سرمایه شرکت به 2000 میلیارد ریال افزایش پیدا کرد و با توجه به مصوبات مجمع عمومی شرکت و مجوزهای دریافتی این سرمایه به 4000 میلیارد ریال افزایش خواهد یافت. شرکت بیمه پارسیان در سال 1394 توانست 14،128 میلیارد ریال حق بیمه جذب و بالغ بر 6،984 میلیارد ریال خسارت پرداخت نماید.

همچنین، بیمه پارسیان دارای رتبه اول درمیان بیمه های خصوصی کشور و رتبه هفتم در بین موسسات بیمه اسلامی جهان باستناد رتبه بندی موسسه بین المللی بنکر (معتبرترین نشریه بانکی - مالی جهان) انتشار یافته در نوامبر 2013، میباشد.


شرکت همزمان با توسعه بیش از پیش حجم فروش خود، در راستای توسعه شبکه فروش و پرداخت خسارت خود جهت خدمت رسانی بهتر و سریعتر به مشتریان نیز اقدامات قابل توجهی انجام داده است، بطوریکه هم اکنون شرکت دارای بیش از 2100 نماینده فعال در سراسرکشور می باشد. از سوی دیگر بیمه پارسیان، دارای 3 ICD (از صدور بیمه در شعب بانک پارسیان و) 62 مجتمع بیمه ای کامل در کلیه استان ها ی کشور، جهت ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان خود می باشد.

در مورد عملکرد بخش خسارتی شرکت می توان به میزان رضایت مطلوب 71 درصدی و رضایت نسبی 95 درصدی مراجعین این مراکز اشاره نمود که با توجه به درنظر گرفتن طبیعت خسارت، رقم قابل توجهی محسوب می گردد.


بیمه پارسیان در سال 1384 در راستای افزایش کیفیت خدمات به مشتریان حوزه بیمه های اشخاص، اقدام به تاسیس شرکت یاری رسان پارسیان نمود. این شرکت در همان سال، با هدف مدیریت خدمات درمانی طرف های قرارداد شرکت بیمه پارسیان آغاز به کار نمود. با توجه به بسترسازی های صورت گرفته و افزایش چشمگیر فروش شرکت در حوزه بیمه های عمر و درمان در سالهای اخیر، فعالیت این شرکت گسترده تر شده است. به طوریکه انجام امور مربوط به خدمات درمانی خدمات درمان تکمیلی بیمه گذاران بیمه پارسیان و خدمات کارشناسی پزشکی مرتبط با سلامت متقاضیان بیمه های عمر و سرمایه گذاری از جمله خدماتی است که شرکت یاری رسان پارسیان به بیمه گذاران بیمه پارسیان ارائه می نماید. هم اکنون با حدود 900 مرکز درمانی در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات به بیمه شدگان می باشد. در سال 1391، تعداد پرونده های بررسی شده در شرکت یاری رسان پارسیان به حدود 373 هزار پرونده رسید که بیانگر حجم بالای کاری این شرکت و بیمه پارسیان در حوزه بیمه های اشخاص جهت خدمت رسانی و جلب رضایت بیمه گذاران می باشد. به علاوه شرکت یاری رسان پارسیان اقدام به هوشمندسازی سیستم خسارت درمان نموده است. رضایت دریافت کنندگان از خدمات این شرکت، به صورت سیستماتیک، ارزیابی می گردد تا از طریق نظرسنجی های انجام شده، تصویری روشن از نقاط ضعف و قوت شرکت به دست آید.


از دیگر ویژگی های بیمه پارسیان در ارائه خدمات مربوط به بیمه های درمان تکمیلی، عقد قرارداد با بهترین بیمارستان ها و مراکز درمانی تهران و شهرستان ها می باشد که لیست به روز شده بیمارستان ها و مراکز درمانی طرف قرارداد این شرکت در نشانی اینترنتی بیمه پارسیان به آدرس: www.parsianinsurance.com در دسترس می باشد.

همچنین از دیگر مزایای بیمه های درمان این شرکت، ارائه کارت های شرکت تجارت الکترونیک پارسیان جهت واریز سریع خسارات بیمه نامه های درمان تکمیلی جهت هر یک از بیمه شدگان اصلی می باشد.

از دیگر افتخارات بیمه پارسیان ارائه خدمات ویژه در خش بیمه های درمان تکمیلی به بیمه گذاران بزرگی بوده که اسامی برخی از آنان به شرح ذیل می باشد:


1. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ( همکاری از سال 1391 تا کنون)

2. ستاد اجرائی فرمان امام (ره) و شرکت های تابعه

3. دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

4. دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

5. شرکت تعاونی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد

6. شرکت خودروسازی سایپا

7. شرکت هواپیمائی ماهان

8. گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت های وابسته

9. شرکت خدمات حمایتی کشاورزی

10. پتروشیمی آبادان

11. شرکت پتروپارس

12. شرکت هواپیمائی نفت ایران

13. شرکت کیسون

14. بیمارستان گودرز

15. کلینیک تخصصی دندان پزشکی امام خمینی (ره)

16. شرکت مهندسی سپاسد

17. بانک پارسیان و شرکت های وابسته

18. شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران

19. شرکت سرمایه گذاری البرز

20. شرکت پخش البرز

21. شرکت تراکتورسازی ایران

22. شرکت ماشین سازی تبریز

23. اداره کل شیلات استان گیلان

24. شرکت پارس آنلاین

25. شرکت پخش سایه سمن

26. گروه صنعتی سدید

27. شرکت فرآورده های کاغذی پلیکان

28. شرکت هواپیمایی قشم

29. شرکت کشت و صنعت ماهیدشت

30. شرکت فولادسازان دماوند

31. و...


شایان ذکر است که شرکت بیمه پارسیان در راستای ارائه خدمات کارشناسی و فنی بیمه ای و مدیریت ریسک در حوزه بیمه های انرژی با ایجاد مجتمع تخصصی انرژی و استفاده از مدیران و کارشناسان مجرب و تربیت نیروهای متخصص در این زمینه، به عنوان شرکتی پیشرو و متخصص، گامی مهم در جلب رضایت مشتریان این حوزه برداشته است. بر همین اساس این شرکت از اعضای اصلی کنسرسیوم انرژی، جهت پوشش بیمه ای پالایشگاه های نفت و گاز ، پتروشیمی ها و پروژه های بزرگ استخراج و انتقال نفت و انرژی می باشد، در بخش بیمه های انرژی این شرکت طی سالهای گذشته پروژه های مهم صنعت نفت از قبیل احداث بخش پروژه فراساحل فازهای 6، 7 و 8 و پارس جنوبی (بزرگترین پروژه صنعت نفت ایران)، کابل کشی فیبر نوری کلیه فازهای پارس جنوبی، بازسازی عرشه سکوهای نفتی سلمان، احداث پالایشگاه فازهای 9 و 10 پارس جنوبی و بیمه باربری آن، ساخت سکوی حفاری نیمه شناور خزر و نصب ایستگاه های تقویت فشار خط پنجم گاز سراسری را تحت پوشش داشته است و بزرگترین خسارت پرداختی تاریخ صنعت بیمه کشور نیز توسط بیمه پارسیان در صنعت نفت جبران شده است.

 

شرکت بیمه پارسیان مفتخر به پرداخت خسارت 55 میلیون دلاری در فازهای 6، 7 و 8 پارس جنوبی به پیمانکاری شرکت استات اویل (statoil) و صدرا، به عنوان بزرگترین خسارت پرداختی در کل تاریخ صنعت بیمه کشور می باشد.

 

بیمه پارسیان هم اکنون در زمینه ارائه خدمات بیمه ای در کلیه رشته های بیمه ای از جمله بیمه های آتش سوزی، باربری (داخلی – وارداتی)، اتومبیل(ثالث و بدنه)، اشخاص (عمر وحادثه و درمان) و مهندسی و مسئولیت فعال می باشد و سوابق قابل توجهی نیز در زمینه صدور بیمه نامه های بزرگ با سرمایه های قابل توجه در سالهای گذشته دارا می باشد. ضمناً یکی از مهمترین خدمات شرکت در حوزه دامنه محصولات بیمه ای، ارائه خدمات مشاوره مدیریت ریسک می باشد. در واقع شرکت در قبال شرکت های متقاضی، اقدام به شناسایی و تخمین روش مند ریسک های متناظر با فعالیتهای گذشته، حال و آینده ایشان نموده و تمهیدات لازم جهت تعیین روش برخورد با آنها را اندیشیده و مشاوره لازم در مورد محصول بیمه ای مورد نیاز بیمه گذاران خود در راستای مدیریت بهینه ریسک های موجود در دامنه فعالیتهای شرکتهای متقاضی را ارائه می نماید. از سوی دیگر پس از تعیین ترکیب محصولات مورد نیاز برای شرکتهای متقاضی، طراحی لازم در خصوص جزئیات پوشش های مورد نیاز هر محصول نیز انجام شده و در قالب خدمات مشاوره ای به مشتریان ارائه می گردد.


از ابتدای سال 1391 با تغییر مدیریت ارشد، رویکرد نوینی در جذب و استفاده از نیروهای متخصص و پر تجربه در بخش بیمه های کشتی، هواپیما، نفت و انرژی ، مسئولیت و دیگر رشته های فنی و تاسیس شعبه تخصصی نفت و انرژی، در دستور کار شرکت قرار گرفته است. نتیجه اعمال این تغییرات جلب اعتماد بیمه گذاران بزرگی همچون شرکت خودرو سازی سایپا، مهندسی سپاسد، قرارگاه خاتم الانبیاء، شرکت پتروپارس، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، شرکت هواپیمائی نفت ایران، شرکت هواپیمائی ماهان، شرکت هواپیمائی معراج، شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران، شرکت نفت خلیج فارس، مجتمع صنعتی اسفراین و ... و رشد جذب پرتفوی عملیاتی در رشته های گوناگون بوده به نحوی که طی سال 1394 نسبت به دوره مشابه سال قبل، شرکت بیمه پارسیان در تولید حق بیمه رشد قابل ملاحظه و مناسب 24% را تجربه نمود، همچنین بیمه پارسیان در همین مدت و در بخش پرداخت خسارت به بیمه گذاران خود رشد 22% را نسبت به سال 1393 ثبت کرده است.


تمامی اطلاعات، آمارها و موارد مذکور نشاندهنده روند فعالیت حرفه ای، با ثبات، قابل اعتماد و رو به رشد بیمه پارسیان بوده، که به عنوان پشتوانه و حمایتگری توانمند، دنیا، دنیا آرامش را برای بیمه گذاران و مشتریان خود به ارمغان می آورد.


محصولات و خدمات:

ما به عنوان یکی از فعالات عرصه صنعت بیمه خدمت متمایز و ویژه را برای شما هموطنان عزیزمان بنام " بیمه کارت " با شرابط استثنایی و فقط با پرداخت روزانه مبلغ 1.000 تومان فراهم نموده ایم تا ضمن برخورداری از خدمات بیمه ای درمانی و پزشکی ، از سایر خدمات بیمه ای تحت پوشش بیمه کارت مانند شخص ثالث ، بدنه خودرو و مسئولیت یا تخفیف های استثنایی و شرایط اقساط بی نظیر بهره مند شوید

سال تاسیس:
1382
تعداد پرسنل:
بیشتر از ۱۰۰ نفر