شرکت‌های فعال »

تامین کده

بروزرسانی: 1399/06/22

تامین کده

تامین کده
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
این شرکت در راستای بازاریابی الکترونیکی و معرفی شرکت ها، تولید کنندگان، وارد کنندگان ایرانی و امکان فروش کالاها و خدمات این شرکت ها به مشتریان، را فراهم کرده است.
مدل کسب و کار شرکت تامین کده تیوان بر پایه الگوی های، تجارت میان کسب و کارها (Business to Business یا B2B) و تجارت میان مشتریان و کسب و کارها (Customer to Business یا C2B) است به گونه ای گستره بزرگی از تامین کنندگان و مشتریان آنها را در بر می گیرد.
انگیزه شرکت تامین کده تیوان، راه اندازی بستری مبتنی بر اینترنت است تا یک بازار بزرگ از فروشگاه های کوچک و بزرگ را فراهم کند تا هر کسی و با هر نیازی بتواند کالا یا خدمات خود را در گستره بزرگی از دسته بندی ها فراهم کند.
در این راستا این شرکت و وب سایت تلاش می کند تا با جذب تامین کنندگان گوناگون با توانایی هایی برای تامین کالاهای عمده تا خرده فروشی، مجموعه از تامین کنندگان و فروشندگان را فراهم کند تا دیگران به سادگی با جستجو در میان آنها، کالا و خدمات خود را به سادگی و با توجه به نیاز خودشان پیدا کنند.
تامین کده جایگاهی مناسب برای معرفی تولید کنندگان بزرگ و کوچک (صنعتی ، غیر صنعتی و کارگاهی ) ، شرکتهای بازرگانی ، خدماتی وارد کنندگان و صادرکنندگان کالا ، نمایندگی ها وکلیه اصناف اعم از، فروشندگان، مغازه داران، کسب و کارهای خانگی ، و هر آن کسی که بخواهد خود و کالا و خدمات خود را در کنار دیگران در یک بازار بزرگ به مشتریان ارائه دهد، می باشد

با ما در تماس باشید.