تجهیزات آزمایشگاه پاتولوژی آسیب شناسی
  • شرکت: پویا احراز
  • حوزه فعالیت: پزشکی و دارویی
  • نوع فعالیت: همه موارد
  • محدود جغرافیایی: تبريز, اروميه, اردبیل, اصفهان, کرج, بوشهر, تهران, شهركرد, بيرجند, بجنورد, مشهد, اهواز, زاهدان, شيراز, سارئ, بندرعباس, قشم, همدان
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم
شرکت پویااحراز دانش محور و تولید کننده جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی در زمینه پاتولوژی در ایران است و محصولات بی نظیری با مجوز های رسمی از هر نظر تولید میکند.
مرکز اصلی شرکت در منطقه آزاد قشم است ولی شرکت در سراسر ایران و در شهر به شهر ایران بخصوص در تهران و شهرهای بزرگ فعالیت بیشتری دارد .
از سراسر ایران میتوانید جهت همکاری در زمینه بازایابی و فروش تجهیزات با ما همکاری کنید . گرچه کار تجهیزات و مهندسی پزشکی بسیار تخصصی است ولی ما از صفر تا صد فروش این تجهیزات را به شما آموزش میدهیم قطعا کسانی در رشته های مرتبط شانس بیشتری دارند
نیاز به دفتر و امکانات مالی و غیره ندارید
قیمت هر دستگاه تولیدی ما در حال حاضر حداقل 3 میلیون تومان تا 80 میلیون تومان است
و هر شهری در ایران نیازمند یک آزمایشگاه یا بیمارستان و یکی از این دستگاههای ساخت ما میباشد بنابرین برای فروشنده بازاریاب فروش و در نتیجه سود خوبی را در نظر میگیریم .
با توجه به تحریم های یکطرفه و ظالمانه به کشور ما تمامی آزمایشگاههای سطح کشور از هر نظر ناگزیرند از منابع داخلی و ساخت ایران نیاز های تجهیزاتی خود را تامین نمایند بنابراین در صورت همت و تلاش و علاقه مندان به همکاری،درآمد خوب و آبرومندی برای بازاریابان خواهد بود.