شرکت‌های فعال »

تهران آموز

بروزرسانی: 1398/09/13

تهران آموز

تهران آموز
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
مجموعه با سابقه ی بیش از 1.5 سال و در مرحله ی رشد و سوددهی با فروش ماهانه بیش از 20 میلیون تومان و سود حداقل 10 میلیون تومان ماهانه بصورت تضمین شده واگذار می شود (ریزگزارشات مالی 1 سال گذشته موجود می باشد)
1. مجموعه در زمینه ی فعالیت های آموزشی و پژوهشی برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا فعال است.
2. حدودا ماهانه بیش از 140 مخاطب مستقیم با مجموعه در ارتباط هستند.
3. تراکنش ماهانه ی مجموعه به ماهی 20 تا 30 میلیون تومان رسیده است که حدودا 50 درصد این مبلغ سود خالص است.
4. خدمات ما انجام پروژه های دانشجویی، تحلیل آماری، خدمات ترجمه و ... برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و اساتید دانشگاه می باشد.
مواردی که واگذار می شود:
- وبسایت مجموعه با هر دو دامین ir و com. حداقل در 20 کلمه ی کلیدی مرتبط با خدمات مجموعه، در صفحات 1 و 2 گوگل حضور داریم. و حداقل در 10 کلیدواژه در صفحه ی اول بین 3 لینک اول هستیم. حدودا بیش از 250 محتوا و مطلب (بر اساس اصول SEO) بارگذاری شده است. همچنین پنل مدیریت قدرتمند وبسایت برای سفارشات آنلاین و ثبت درخواست هم جزئی از وبسایت مجموعه است.
- تمامی شبکه های اجتماعی که در 1 سال گذشته تولید محتوای مفید روی آنها انجام گرفته است.(توییتر، تلگرام، آپارات، اینستاگرام، لینکداین)
- دیتابیس دانشجویان مخاطب واقعی با بیش از 3000 شماره.
- پنل SMS برای انجام SMS Marketing نیز تحویل می گردد.
- ارائه ی دیتابیس بیش از 500 کارشناس و استاد از 5 دانشگاه برتر ایران که وظیفه ی انجام پروژه های دانشجویی را بر عهده می گیرند.
- سیستم کاری مجموعه بصورت آنلاین است و شما فقط نیاز به کارشناس فروش دارید. ما بقی کارها بصورت دورکاری و آنلاین با اساتید و کارشناسان دورکار انجام می شود.
- مجموعه در دوره ی سوددهی کامل قرار دارد. به محض واگذاری مجموعه پروژه های جاری و در دست انجام مجموعه نیز واگذار می شود (یعنی شما از همان ماه اول و به محض واگذاری از پروژه های در دست انجام هم تراکنش و سود خواهید داشت).
- تا 1 ماه پس از واگذاری، مشاوره ی فنی، مالی، اداری و اجرایی نیز ارائه می گردد.
- در صورت تمایل تجهیزات و ادوات دفتری و اداری نیز قابل واگذاری می باشد.
* برای کسب اطلاعات بیشتر ترجیحا با شماره ی همراه ارائه شده تماس بگیرید.