توسعه شبکه‌های فولادی آسیا (تشفا)
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

از زمان تشکیل شرکت توسعه شبکه‌های فولادی آسیا (تشفا) در سال 1387 تاکنون، این شرکت به واسطه حضور در پروژه‌های بزرگ در کشور شناخته شده ‌است.

در این مدت کوتاه این شرکت توانسته‌است همکاری خوبی در پروژه‌های مختلف داشته باشد از جمله شرکت ملی گاز ایران، شرکت تام ایران خودرو، شرکت توسعه مهندسی سایپا(seeco)، پتروشیمی (مبین،فن آوران،کرمانشاه،دماوند،تهران و ...)، پروژه‌های فولاد (بافت، میانه، مبارکه، سبا و ...)، پروژه‌های سیمان (سامان غرب، سپاهان، فارس نو، بهبهان، شهر کرد و ...)، پروژه‌های پالایشگاهی (پالایشگاه تهران، پروژه بنزین‌سازی پالایشگاه اصفهان و بندر عباس و ....) فازهای مختلف پارس جنوبی، سکوهای نفتی هنگام و رشادت، انبار نفت شیراز و ماهشهر، شهرداری تهران، اصفهان، اراک و....

این شرکت در حال حرکت به سمت نوآوری و اشتغال زایی در جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. در این راستا با استفاده از فن‌آوری‌های مدرن (تولید گریتینگ به روش جوش مقاومتی و شبکه‌های توری کششی) در مقابل تکنیک‌های قدیمی (گریتینگ٬های دست ساز و توری‌های مفتولی بافته شده ) به عنوان یک تولید کننده شناخته شده مطرح گردیده و امیدوار است در این راستا خدمات لازم را به صنعت ایران اسلامی برساند.

شرکت توسعه شبکه های فولادی آسیا ( تشفا) مفتخر است که برای اولین بار در ایران گریتینگ به روش الکتروفورج را بر اساس استاندارد های بین المللی تولید نماید.

الکتروفورج پیشرفته ترین تکنولوژی تولید گریتینگ فلزی و یک روش کاملا خودکار مکانیکی و الکترونیکی می باشد. در این روش به جای استفاده از جوشکاری دستی، از عبور جریان الکتریکی بالا به مدت چند ثانیه استفاده می کنند، تا اینکه دمای محل جوش به دمای نقطه ذوب نزدیک شود، سپس با وارد کردن فشار مکانیکی به محل اتصال، تسمه و میلگرد در محل برخورد درهم فرو رفته و به صورت یک پارچه درآید و جوشی یکنواخت را با توجه به استاندارد های مورد نظر تشکیل دهد.

شرکت توانایی طراحی، تولید و نصب انواع گریتینگ مورد نیاز صنایع را در داخل و خارج از کشور دارد.

این شرکت در جهت حصول اطمینان از کیفیت محصولات خود اقدام به اخذ و اجرای استاندارد مدیریت کیفیت ISO9001-2015 نموده است.

محصولات و خدمات:

تولید انواع محصولات فولادی اعم از گریتینگ توری فنس مش و وایر مش و ...

سال تاسیس:
1370
تعداد پرسنل:
بین ۵۱ تا ۱۰۰ نفر