توسعه کسب و کار سیمرغ سپهر
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
در دنیای امروز عدم کسب آگاهی و دانش در مسیر راه‌اندازی و توسعه یک کسب و کار توسط کارآفرینان و مدیران، می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری را به صاحبان آن وارد سازد.
از طرفی نمی‌توان از صاحبان کسب و کار انتظار داشت که در تمامی امور تخصص کسب کرده و سپس وارد دنیای کسب و کار شوند. در این میان جای خالی مشاوران دانا و دلسوز به شدت حس می‌شود. شاهد هستیم با پیشرفت روز بروز تکنولوژی این خلأ بیشتر حس می‌گردد. مدیران بدلیل مشغله‌های روزمره و درگیری‌های شدید نمی‌توانند همواره دانش خود را در امور مختلف بروز کرده و همین امر موجب می‌گردد در میان‌مدت و بلندمدت از سوی همین عدم آگاهی و بروزرسانی اطلاعات، دچار مشکل و صدمه گردند.
خطراتی در مسیر یک کسب و کار وجود دارد که گاهی ممکن است به دلیل عدم توجه و پیشگیری از آن‌ها موجب نابودی همیشگی آن کسب و کار شود.
یک کسب و کار از لحظه شکل‌گیری ایده و راه‌اندازی تا رسیدن به قله هدف، مسیر سخت و پرتلاطمی را تجربه خواهد کرد که پارامترهای متعدد و حساسی در موفقیت آن دخیل هستند. تمامی واحدهای یک کسب و کار باید همچون چرخ‌دنده‌های یک ساعت با هم در مسیر استراتژی کلی سازمان هماهنگ فعالیت کنند که ایجاد این هماهنگی برای مدیران یکی از دغدغه‌های اساسی و مهم محسوب می‌شود. مدیران در اینگونه موارد برای جلوگیری از ایجاد چالش‌ها یا به توان داخلی رو می‌آورند و با استخدام نیروهای متخصص سازمان خود را بزرگ و فربه می‌کنند و یا به نیروهای متخصص بیرون از سازمان روی آورده و اصطلاحاً امور را برون‌سپاری می‌کنند. هر کدام از این روش‌ها مزایا و آفات خودش را دارد که از حوصله این متن خارج است اما قصد داریم تنها به یک آفت خیلی مهم در مورد برون‌سپاری امور اشاره کنیم. با توجه به وجود متخصصان متعدد در امور مختلف و هم‌چنین سلایق مختلف در اجرای امور، از آن جایی که اجماعی در ارائه‌ی خدمات در یک سازمان وجود ندارد، اغلب اوقات شاهد آن هستیم که تیم‌های متخصصی که در امور مختلف فعالیت می‌کنند بدلیل عدم هماهنگی با دیگر تیم‌ها و اختلاف سلیقه، امور را به گونه‌ای پیش می‌برند که در نهایت همسو با استراتژی‌های کلان سازمان نبوده و موجب هدر رفت هزینه و زمان گشته و در نتیجه آن انتظاری که از نتیجه می‌رفت، حاصل نمی‌گردد. این موضوع یا به بحران تبدیل می‌گردد و یا بدلیل عدم حصول نتیجه مطلوب موجب سرخوردگی و ایجاد ناامیدی در مدیران و صاحبان کسب و کار می‌شود.
با توجه به آفت ذکر شده در بالا مجموعه توسعه کسب و کار سیمرغ سپهر با هدف ارائه‌ی خدمات منحصربفرد، جامع، شامل و علمی به شرکت‌ها و برندهای فعال در کلیه‌ی اصناف، توسط جمعی از متخصصان جوان کشور راه‌اندازی شد.
با توجه به اینکه سبد خدمات سیمرغ به نوعی تعبیه گردیده که تمامی دغدغه‌های اساسی هر کسب وکاری را پوشش دهد، مدیران و صاحبان کسب و کار دیگر دغدغه‌ی عدم هماهنگی بین انجام امور در واحدهای مختلف مطابق با استراتژی سازمان را نخواهند داشت و با اطمینان خاطر تمامی توان خود را به توسعه کسب و کار خود معطوف خواهند کرد.
در شرکت توسعه کسب و کار سیمرغ دپارتمان‌های تخصصی متفاوتی تشکیل گردیده که هر دپارتمان بصورت تخصصی و علمی به ارائه‌ی خدمات خواهد پرداخت. سیمرغ همچون یک کمیسیون پزشکی، کسب و کار را توسط متخصصان مختلف هر واحد بررسی و تحلیل کرده و در نتیجه با برنامه‌ریزی دقیق، هماهنگ و اثربخش، به ارائه‌ی خدمات خواهد پرداخت.