بروزرسانی: 1398/02/04

تولید پوشاک مارکینز

تولید پوشاک مارکینز
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
تولیدی پوشاک مارکینز از تمام فروشندگان لباس مجلسی و مانتو شلوار زنانه در سراسر کشور دعوت به همکاری می نماید
مراکز استان و یا شهرستان های بزرگ ایران قابلیت دریافت نمایندگی را دارا می باشند در صورتیکه موقعیت ملکشان در جای مناسب بوده از لحاظ ظاهری نیز در کنار فروشگاه های مجاور از نمای خوبی برخوردار باشند.
حداقل های متراژ جهت دریافت نمایندگی 80 متر مربع است فروشگاه بایستی بر، ویترین بزرگ و تابلو خور مناسبی داشته باشد. ارتفاع مغازه نیز کمتر از 3 متر نباشد
موقعیت مکانی و تجاری ملک مذکور بسیار مهم می باشد.

مبلغ ودیعه :
به ازای هر متر مربع فضای مقید فروشگاه 1٫000٫000 تومان وجه نقد،
مبلغ ودیعه بعد از اتمام مهلت قرار داد و تسویه حساب مسترد خواهد شد
چک ضمانت به مبلغ 5 برابر مبلغ ودیعه دریافت می شود.

شرایط تحویل اجناس:
تحویل و تکمیل محصولات بر اساس معماری محصول مارکینز صورت می گیرد. ارسال و مرجوع نمودن کالا دارای آیین نامه واحد می باشد. کلیه اجناس بصورت امانی برای نماینده ارسال می شود نماینده هیچگونه وجهی بابت ارسال کالا نمی پردازد مگر آنکه موردی نماینده نسبت به خرید محصول یا محصولاتی اقدام نماید. فروش های قطعی غیر قابل برگشت می باشد

گوشزد
مهلت قرارداد نمایندگی 3 سال می باشد. مگر آنکه طرفین بصورتی دیگر توافق نموده باشند.
نماینده بایستی مالک یا قرارداد اجاره رسمی داشته باشد.
جاری شدن قرارداد منوط به ارائه پروانه کسب و تجاری بودن ملک می باشد. اخذ مجوز های فعالیت از اتحادیه های صنفی فروشگاه بعهده نماینده است.
هزینه های طراحی و اجرای دکوراسیون بسته به فضای فروشگاه متغیر است نماینده می تواند با دریافت نقشه و استاندارد دکوراسیون نسبت به دکور نمودن فروشگاه راسا اقدام نماید. بدیهی است راه اندازی فروشگاه منوط به تاییدیه مدیریت مارکینز در رابطه با کیفیت دکوراسیون می باشدنماینده موظف به رعایت مقررات و برنامه های فروش مارکینز است. کلیه پروموشن ها سراسری بوده و نماینده موظف به شرکت و رعایت دستورالعمل ها است.
توضیحا بیشتر بعد از تماس....