تکنولوژی هوشمند نیکا (نیکاتک)
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

نیکاتک با در اختیار داشتن تیم مدیریتی و کارشناسان خبره، متعهد، دانشمند و آگاه به نیاز جامعه و بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا توانسته است در مدت زمان اندکی بزرگترین مرکز کارآفرینی و اشتغال را راه اندازی نمایید و با وجود همکاری سازمان های مالی و دولتی موفق به خلق بزرگترین محصول مالی ، بیمه ای و اداری هوشمند و دیجیتال کشور گردد. امیدواریم با هدف والای خود گامی نوین در جهت بهبود زندگی تک تک هموطنانمان برداریم.

در ایران بعد از اصلاحات ارضی، سازمانهای دولتی متعددی در مناطق روستایی فعالیت کردند که هر یک با هدفی خاص به آثاری چند در مناطق روستایی منجر شده اند.

امروزه با توجه به ظهور فناوری های جدید و لزوم آشنا نمودن دانش روز به روستاییان و استفاده آنها از علم روز برای دریافت خدمات دفاتر روستایی تکنولوژی هوشمند نیکا (نیکاتک) آمادگی لازم را برای ارایه خدمات نو و فناورانه برای روستاییان فراهم نموده است .

 این دفاتر به عنوان یکی از متولیان رفاه روستایی، وظیفه خدمات رسانی به روستاییان از جمله خدمات بیمه ای ، بانکداری باز ، تلفن های اینترنتی ، سبد کردان بورس ، خدمات عمومی و استعلامی ادارات و ارگانها و ایجاد باشگاه مشتریان جهت استفاده از خدمات رفاهی باشگاه را بر عهده دارند. این دفاتر که در اصل برای تسهیل امور روستاییان ایجاد می شوند اکثر خدماتی که در شهرها ارایه می شوند را به راحتی در اختیار روستاییان قرار می دهند

مقصود و منظور از ایجاد این دفاتر تامین حداقل نیازها و بهبود توانایی ها، استقلال و خودکفایی افراد روستا برای دریافت و ارایه خدمات مورد نیاز در سطح روستا می باشد. تا با کاهش آسیب پذیری مناطق روستایی، همگامی و همراهی آنان را با تغییرات اقتصادی ، اجتماعی، فرهنگی، محیطی و فنی و بخصوص دیجیتالی و فناوری تسهیل کرده و ضمن تامین یک زندگی مطلوب همراه با فرصت های اقتصادی برای روستاییان، سکونتگاهای روستایی را به مکانهای شاداب، پایدار و جذاب و همراه با فناوریهای نوین برای کار و زندگی تبدیل کند.

محصولات و خدمات:

تکنولوژی هوشمند نیکا (نیکاتک)

سال تاسیس:
1397
تعداد پرسنل:
بیشتر از ۱۰۰ نفر