جذب بازاریاب در زمینه فروش پوشاک آقایان
  • آگهی دهنده: سوپرشارپر
  • حوزه فعالیت:
  • محدود جغرافیایی: کل ایران
اطلاعات تماس شرکت
سوپرشارپر برای فروش محصول خود یعنی نگه دارنده ی پیراهن آقایان (هولدر پیراهن) به مغازه داران و فروشگاه های پوشاک آقایان به دنبال جذب بازاریاب در تهران و شهرستان هاست.
ما تولید کننده ی انحصاری این محصول در ایران هستیم و برای اولین بار شروع به تولید و پخش این کار کردیم. به همین خاطر کارمون میتونه برای تمام مشتریان هم جدید و هم جذاب باشه.
تجربه ی بازاریابی این محصول نشون داده تقریبا تمام کسانی که با نگهدارنده ی پیراهن آشنا شدن نسبت بهش احساس نیاز پیدا کردن.چون اساسا آقایی وجود نداره که مشکل بیرون زدن پیراهن از شلوار یا نامرتب شدنش رو نداشته باشه.
بازار هدف ما در مرحله ی اول فروشگاه های ست رسمی مثل کت و شلوار فروشی ها و در مرحله ی بعد تمام فروشگاه های پوشاک آقایان هستن.
شروع کار به این صورته که در ابتدا با ما تماس میگیرید و بعد از ارسال مدارک هویتی و آدرس پستی یک نمونه کار با قیمت 85 هزار تومن بصورت پرداخت درب منزل براتون ارسال میشه.
همچنین ویدیو ها و تصاویر لازم برای معرفی کار به فروشگاه ها هم در اختیارتون قرارداده میشه.در صورتی که برای معرفی محصول و فروشش نیاز به کمک داشتید هم میتونید روی ما حساب کنید.
قیمت فروش 65 هزار تومن هستش.هولدر پیراهن 4 سایز داره ،حداقل تعداد فروش 12 عدد و با توجه به تنوع سایزی که داره از هر سایز 3 عدد بفروش میرسه.
سفارشی که شما از مغازه دار ثبت میکنید بصورت بسته بندی شده به آدرس مغازه ارسال میشه و هزینه بصورت پرداخت در محل انجام میشه.بعد از تسویه ی خریدار، دستمزد شما به شماره ی کارتی که در اختیار ما قراردادید واریز میشه.
حق الزحمه ی بازاریاب بین 5 تا 7 درصد بسته به میزان فروشش هست.
این کار نیاز به بازاریابی داره که علاوه بر توانایی های ارتباطی خوب، خوش پوش و موقر باشه.
با ما تماس بگیرید.