اطلاعات تماس شرکت
ویژه‌سازی آگهی داوطلبان آگهی
گروه صنعتی دنا در نظردارد به منظور توسعه شبکه فروش کیوسک سفارشات خود در سطح کشور بازاریاب و نماینده فعال دارای شبکه بازاریابی جذب نماید .
بازار هدف: رستوران ها، فست فودها، فود کورت ها، هتل‌ها، مراکز درمانی، گردشگری،‌ ورزشی و ...

کیوسک سفارشات که به عنوان یک سامانه هوشمند سخت‌افزار و نرم‌افزار است که مشتری می‌تواند مستقلاً و بدون حضور صندوقدار فروشگاه ، نسبت به سفارش کالا در رستوران‌ها، فست فود‌ها، فوت کورت‌ها و خدمات در هتل‌ها، مراکز درمانی، ورزشی، گردشگری و یا هر نوع درخواست در زمینه نیازمندی روزانه خود از طریق کیوسک اقدام نموده و مبلغ کالا یا خدمات مورد درخواست خود را توسط کارتخوان متصل به دستگاه کیوسک پرداخت نماید. با بکارگیری از این تکنولوژی ضمن افزایش سرعت در اجرای سفارشات و جلوگیری از تشکیل صف، باعث تقلیل هزینه‌های نیروی کاری، رفع وابستگی به احتیاجات ضروری نیروی انسانی، امکان برنامه‌ریزی و جایگزینی سریع، لحاظ نمودن سلیقه در انتخاب کالا و بسیاری ویژگی و امتیازات دیگر خواهد شد.
این دستگاه دارای صفحه نمایش لمسی ضدضربه در اندازه‌های متفاوت و فیش پرینتر می‌باشد که به صورت ایستاده، رومیزی یا دیواری نصب می‌شود، دارای بدنه فلزی و مقاوم است و امکان پخش موزیک و فیلم دارد،
لذا ضمن ارائه کاتالوگ یک مدل از کیوسک‌های سفارشات تولیدی این شرکت، آمادگی خود را برای اخذ نماینده فروش فعال این محصول در کلیه استان‌ها و شهرستان‌ها اعلام می‌نماید.