اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

اینجانب �علیرضا رضائی عارف� مخترع و کارآفرین برتر ملی با همکاری تیمی متخصص، مجرب و با تجربه و از 14 سال پیش تاکنون فعالیت مستمر و اثربخش در زمینه اشیاء، مدارک و انسان‌های گمشده تحت عنوان شرکت جوینده با بیش از 85 شعبه فعال در سراسر کشور ، همچنین بیش از 10 سال افتخار خدمت‌رسانی و همکاری با واحد پیداشده‌های حرم مطهر رضوی را داشته و بصورت روزانه به هزاران نفر از هموطنان در این حوزه خدمات خود را ارائه می نمائیم.

این تجربیات ارزشمند و فاخر به همراه ثبت اختراع و ابتکار در ارائه محصولات جدید و خدمات نوین مارا بر آن داشت که مستقلا در قالبی جدید تصمیم به فعالیت هوشمند و هدفمند نمائیم و از این نقطه شرکت یابندگان پا به عرصه وجود گذاشت.

شرکت یابندگان به عنوان رکنی اثر گذار در عرصه مفقودی های کشور مانند پل ارتباطی میان امانتداران و مالکین، ایفای نقش نموده و بعنوان سازمانی متعهد به جامعه، با نگاهی رو به آینده و همگام با تحولات علمی و فناوری، بر آن است که با توسعه شعب و افزایش توان ، کارآمدتر و پر تلاش تر در این مسیر قدم بردارد.

شرکت یابندگان با هدف فعالسازی مراکز مجازی خدمات گمشده ها و پیدا شده های کشور در راستای تحقق فریضه امانتداری که جز ارکان لاینفک آرمانها و مأموریت سازمانی خود می باشد، براساس ضوابط و شرایط و به ترتیب اولویت ثبت نام و واریز، اقدام به پذیرش و واگذاری نمایندگی فعال و عاملیت ارائه و فروش خدمات در شهرهای کمتر از 200 هزار نفر جمعیت به متقاضیان دارای شرایط می‌نماید.

این شرکت با بهره‌مندی از فناوری‌های روز دنیا محصولی جدید و کارآمد با نام " اپلیکیشن یابنده" را تهیه و تولید نموده و به بازار هدف عرضه نموده ‌است.

در برنامه ریزی برای فعالسازی نمایندگی ها و عاملیتهای فروش، این شرکت سعی بر آن است تا نمایندگان با فعالیت جدی در هر کدام از این قالبها، با حداقل سرمایه دارای شغلی با درآمد مکفی شوند. (میانگین حاشیه سود برای نماینده بیش از 30 درصد می‌باشد)

شرایط اعطای نمایندگی مجازی از قرار زیر است:

1) فعال‌سازی و شروع کار صرفا با مبلغ یک میلیون تومان در قالب عاملیت عرضه محصولات و خدمات

2) فعال سازی و شروع کار با پرداخت پنج میلیون تومان در قالب نمایندگی انحصاری عرضه محصولات و خدمات

3) عدم نیاز نماینده به فضای کاری (در اصل تنها فعالیت مورد انتظار از نماینده معرفی اپلیکیشن و سایت یابنده به تمام افراد شهر خود جهت استفاده از خدمات و خرید محصولات می باشد.)

یکی از محصولات "یابنده" شامل انواع لیبل، جاسوئیچی، پلاک و... قابل نصب بر روی مدارک، اسناد، دسته‌کلید و جاسوئیچی و... می‌باشد که پس از نصب و فعال‌سازی به سهولت و با سرعت امکان پیدا شدن گمشده‌ها و بازگرداندن اسناد، مدارک، کیف، ساک، چمدان، دسته کلید و... را به صاحبانشان در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم می‌گردد.

البته اپلیکیشن یابنده امکان به‌هم رسانی مدارک و اسناد، انسان‌ها، اشیاء، حیوانات، لوازم‌الکترونیک، وسایل نقلیه و گوشی تلفن همراه و... را بین مالک و یابنده فراهم می‌نماید.

در واقع نماینده می‌باید در این پروژه به‌عنوان امین مردم شهر ، تمامی امورات مربوطه را با کمک " اپلیکیشن یابنده " تسهیل نموده و علاوه بر آثار معنوی از درآمد خوبی نیز برخوردار گردد.

شرایط عمومی متقاضیان:

– تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران - عدم وجود سوء پیشنیه - داشتن حسن اخلاق، شرایط متعارف فرهنگی و اجتماعی، انگیزه‌ی قوی و توانمندی مدیریتی - داشتن شرایط اشتغال به کار طبق قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران ( عدم ممنوع المعامله بودن و …) – دارا بودن توانمندی ارتباط موثر و تسلط به گوشی های هوشمند و شبکه های اجتماعی - دارای توانمندی مالی جهت پرداخت حق امتیاز نمایندگی و تبلیغات در حوزه شهر مورد نظر.

(((ساعات تماس از 9 صبح الی 6 بعد از ظهر)))