بازاریاب‌های فعال »

آخرین بروزرسانی: 1398/08/19

اطلاعات تماس بازاریاب
توانایی ها: پشتیبانی، تعمیرات، نصب، مونتاژ و اسمبل سخت‌افزار و نرم‌افزار، انواع کامپیوتر pc , ALL IN ONE، لپ‌تاپ، شبکه و اینترنت و در رابطه با انواع مودم‌های وایرلس ،ADSL و وایمکس و TD-LTE و تسلط کامل بر ICDL ، فتوشاپ و تعمیر انواع پرینتر‌های سوزنی، لیزری و جوهر افشان.
مدارک و مدارج علمی:
مدرک کارشناسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و نورآباد ممسنی، مدارک رایانه کار درجه 2 و درجه1 از سازمان فنی و حرفه‌ای (icdl)، گذراندن دوره‌های پیشرفته تعمیرات و عیب‌یابی و مونتاژ و اسمبل سخت‌افزار و نرم‌افزار و شبکه و اینترنت و فتوشاپ. آشنایی با زبان انگلیسی در حد مبتدی رو به متوسط.
تجربه‌های کاری تاکنون:
پشتیبان فنی تجهیزات کامپیوتری و شبکه بانک‌های تجارت استان‌های فارس و کهگیلویه و شرکت گاز استان فارس و نمایندگی بیمه‌های ایران سطح استان فارس و ثبت احوال فارس بواسطه‌ی شرکت داده‌پردازی آسیا نماینده داده‌پردازی ایران در جنوب کشور. از 81 تا 87 و پشتیبان فنی تجهیزات کامپیوتری و شبکه‌ای بانک‌های کشاورزی سطح استان فارس توسط شرکت سایه پرداز از 89 تا 91. متقاضی شغل‌های مرتبط با تعمیرات و عیب‌یابی سخت و نرم افزار و شبکه و اینترنت و در کل پشتیبان فنی IT و مدیر سایت یا شبکه و یا هر ضمیمه مورد نیاز دیگر میباشم.