دعوت به همکاری شرکت داروسازی پرنیان
اطلاعات تماس شرکت
شرکت داروسازی پرنیان تولید کننده محصولات سلامتی در زمینه های مکمل های گیاهی، دمنوش و پک های سلامتی است که محصولات خود را از طریق مشاوران سلامتی بصورت مستقیم به مصرف کنندگان نهایی عرضه می کند. بنابراین انتظار می رود متقاضیان، علاقمند به کسب آموزش های مرتبط با سلامت و همچنین علاقمند به برقراری ارتباط با افراد و دارای روابط عمومی مناسب و شخصیت برونگرا باشند. اگر این ویژگی ها را داشته باشید، به چیز دیگری برای آغاز همکاری با پرنیان نیاز نخواهید داشت.
سابقه کار قبلی برای شروع کار در شرکت پرنیان الزامی نیست و ملاک انتخاب افراد اشتیاق آنها به پیشرفت و موفقیت و علاقه برای خدمت به جامعه در حوزه سلامت است. آنچه که در این زمینه لازم دارید توسط شرکت پرنیان در اختیارتان قرار خواهد گرفت و دوره آموزشی مرتبط با سلامت و مهارتهای مرتبط با مشاوره به مشتریان توسط واحد آموزش پرنیان بصورت رایگان برای متقاضیان برگزار می شود و پس از آن متقاضیان می توانند همکاری خود را به شرکت داروسازی پرنیان آغاز نمایند.
با توجه به طیف وسیع و متنوع محصولات در شرکت پرنیان (بیش از 120 محصول) و کیفیت و اثربخشی فوق العاده محصولات، استقبال جامعه از محصولات پرنیان بسیار زیاد است. سود حاصل از فروش محصولات برای مشاوران معادل 25% و پاداش عملکرد ماهانه تا سقف 15% از کل فروش ماه می باشد. بطور مثال به ازاء 500 هزار تومان سفارش ماهانه مبلغ 6 میلیون تومان درآمد ماهانه «مشاوران سلامتی پرنیان» خواهد بود.

بخشی از محصولات پرنیان به شرح زیر است:
• گروه سلامت عمومی : 1-کبد چرب 2- دیابت 3- چربی خون 4- فشار خون 5- گوارش 6- جوش و آکنه
• گروه پاکسازی : 1- پاکسازی عمومی بدن 2- پاکسازی ریه
• گروه تناسب اندام : 1- کاهش وزن 2- افزایش وزن
• گروه بهداشت و سلامت بانوان : 1- فیبروم و کیست 2- عفونت و قاعدگی 3- کنترل و درمان خونریزی 4- تقویت قوای جنسی
• گروه سلامت آقایان : 1- تقویت قوای جنسی 2- پروستات
• گروه اعصاب و روان : 1- آرامبخش 2- ضد افسردگی 3- سردرد و میگرن