بروزرسانی: 1398/10/24

دفتر کار مجازی دفترشما

دفتر کار مجازی دفترشما
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
شرکت عزم داده پردازان با نام تجاری «دفترشما» ارائه دهنده خدمات ارتباطی در حوزه کسب و کارها می باشد. هر کسب و کار، استارتاپ و شرکتی در هر یک از استان‌های کشور می تواند از طریق دفترشما، صاحب خط تلفن تهران، منشی اختصاصی دورکار (منشی مجازی)، سرویس سانترال حرفه‌ای با قابلیت دایورت به موبایل یا شماره شهرستان، اتاق جلسات ساعتی در تهران، فکس و صندوق صوتی و امکانات بی‌نظیر دیگری شود تا از اجاره دفترکار و استخدام پرسنل دفتری بی نیاز شود و در هرجای ایران، بتواند در بازار پایتخت رقابت کند.

مزایای خدمات دفترکار مجازی دفترشما:
1- در 5دقیقه و بصورت آنلاین خطوط تلفن و سرویس‌ها فعال می شود.
2- حداقل با 39 هزار تومان ماهانه و براساس میزان مصرف میتوان از این خدمات بهره برد.
3- پورتال آنلاین با قابلیت انجام تنظیمات در هر زمان و مکان و دریافت گزارشات تماسها در لحظه
4- قابل واگذاری به اشخاص حقیقی و حقوقی

شرایط همکاری در فروش:
1- همکاری در فروش منوط به خرید یکی از بسته های تلفن گویا یا منشی مجازی از دفترشما می‌باشد و عاملین فروش بایستی همیشه بسته خود را فعال نگه دارند.
2- عاملیت فروش باید بر اساس مفاد قوانین و مقررات دفترشما فعالیت کند و فقط مجاز به فروش بسته ها براساس قیمتهای اعلام شده روی سایت “دفترشما” می باشد.
3- به هر عاملیت فروش یک «کد تخفیف» تخصیص میابد تا از آن برای ارجاع و تشویق مشتریان به سایت برای خرید بسته‌های منشی مجازی و تلفن گویا استفاده نماید. کلیه مشتریانی که از «کد تخفیف» مذکور استفاده نمایند از 10درصد تخفیف مازاد بهره‌مند شده و بنام عاملیت فروش در سیستم ثبت می شوند.
4- عاملیت فروش با معرفی هر مشتری جدید(خرید اول) مبلغ 50 هزار تومان + 10درصد از مبلغ خرید مشتری (پیش از محاسبه ارزش افزوده) را دریافت می کند.
5- عاملیت فروش در تمدید سرویس هر مشتری نیز، 5درصد از رقم خرید مشتری (پیش از محاسبه ارزش افزوده) را دریافت می کند. اگر تعداد مشتریان معرفی شده فعال، به بیش از 50 نفر برسد، در هر تمدید سرویس 8درصد به عاملیت فروش تعلق خواهد گرفت.
6-تسویه حساب با عاملین فروش به صورت ماهانه انجام خواهد شد.