بروزرسانی: 1400/11/17

روشویی کابینتی کاترین

اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

گروه کاترین از سال 1380 و با مجموعه بازرگانی کاترین، فعالیت خود را با واردات و فروش کابینت روشویی، توالت فرنگی، سینک و...آغاز کرد. در ادامه و با توجه به تحریم های به وجود آمده برای کشور؛ مدیریت گروه تصمیم به تولید کابینت روشویی در ایران گرفته و با هدف تبدیل به بزرگترین تولیدکننده کابینت روشویی در ایران، مجموعه صنایع تولیدی کاترین را راه اندازی نمودند.

محصولات و خدمات:

صنایع تولیدی کاترین با دراختیارداشتن مدرن‌ترین ماشین آلات ساخت و تولید؛ نظیر دستگاه CNC، دستگاه تمام اتوماتیک خراطی، دستگاه وکیوم و همچنین استفاده از متریال های مختلفی همچون PVC، چوب، وکیوم و... در فضایی بیش از 8000 مترمربع؛ سرعت و دقت بالایی در تولید داشته و همین موضوع باعث شده تا دپوی محصولات زیادی داشته باشد و بتواند فاصله بین سفارش تا ارسال را کم کند.

گروه کاترین با تعداد قابل توجهی نماینده و عامل فروش در ایران و همچنین صادرات به کشورهایی همچون عراق، ارمنستان، جمهوری آذربایجان و افغانستان، طی سال های متمادی موفق به دریافت لوح صادرکننده نمونه کشوری، نشان استاندارد و Iso9001 شده و این افتخارات را مدیون نگاه ویژه مصرف کنندگان محصولات خود می داند.

سال تاسیس:
1380
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر