شرکت‌های فعال »

زرین کال ZarinCall

بروزرسانی: 1400/09/14

زرین کال ZarinCall

زرین کال ZarinCall
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

زرین کال اپراتور پیام صوتی و اولین پلت فرم تماس صوتی در ایران است و به هر کسب و کاری کمک میکند تا بتواند محصول خود را به مشتریان آسان تر معرفی و بازاریابی نماید. با زرین کال امکان اجرای کمپین های تماس تلفنی ، کمپین های بازاریابی تلفنی تعاملی ، اطلاع رسانی تلفنی، پیگیری تلفنی مطالبات و... ارسال کد های تایید موبایل و تلفن ثابت فراهم می شود.

امروزه تلفن موثر ترین و کار آمد ترین راه ارتباطی است و تلفن در دسترس همه مردم کشور قرار دارد و زرین کال بزرگترین پلتفرم تماس تعاملی کشور است که به عنوان یک دستیار برای هر کسب و کاری لازم است.

زرین کال یک سامانه انلاین اینترنتی برای مدیریت تماس های صوتی است و یک دستیار تلفنی است که بدون نیروی انسانی و نیاز به تجهیزات خاص فروش هر کسب و کار را چند برابر کرده و هزینه های بازاریابی را کاهش می دهد.

ما از افراد علاقه مند و توانمند به ارائه این محصول به کسب و کار ها در شهر خود، دعوت می نماییم.


محصولات و خدمات:

زرین کال در 2 مدل ارائه می شود

  • سامانه ارسال پیام صوتی و اطلاع رسانی : که برای اطلاع رسانی و پیگیری تلفنی مورد استفاده قرار میگیرد.
  • سامانه ارسال پیام صوتی و بازاریابی تلفنی : جایگزینی برای بازاریابی تلفنی سنتی است، این سامانه پس از تماس با گیرنده امکان وارد کردن عدد و تعامل با مخاطب را دارد.

در بازاریابی/ تماس تلفنی سنتی برقراری 200 تماس برای هر نفر سخت و 500 تماس در روز رویا و ناممکن است.

با وجود زرین کال بازاریابی سنتی دیگر معنا ندارد، زرین کال میتوانید 10000 تا 100000 تماس در روز بگیرید.

تا یک سال دیگر اکثر کسب و کار ها سامانه پیام صوتی و تماس تعاملی خواهند داشت و این فرصت بزرگی است که شما میتوانید با فروش سامانه ارسال پیام صوتی زرین کال سود زیادی بدست آورید



شما می توانید نمایندگی ما باشید و با فروش هر سامانه به کسب و کار ها کارمزد کسب کنید.

حتی می توانید ریسلر ما باشید و سامانه پیام صوتی را با نام و برند و دامنه خود با هر قیمتی که خودتان تعیین می کنید بفروشید.

سال تاسیس:
1400
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر