شرکت‌های فعال »

سامانه قلب ایران

بروزرسانی: 1400/01/17

سامانه قلب ایران

سامانه قلب ایران
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

قلب ایران با توجه به فراگیر شدن تکنولوژی و سهولت در دستیابی مردم به اینترنت، بر آن شد که سامانه ای مبنی بر اینترنت را راه اندازی کند تا با استفاده از آن بیماران بتوانند به راحتی پزشک موردنظر خود را پیدا کرده و به صورت آنلاین نوبت بگیرند.

سامانه قلب ایران جامع بوده و تمامی فرآیندهای کلینیک و مطب پزشکان بر پایه دانش و فناوری صورت می گیرد. قلب ایران به صورت هوشمند و یکپارچه ارتباط بین بیمار و پزشک را مکانیزه می نماید. از جمله فواید استفاده از سامانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در زمان و هزینه سهولت در گرفتن نوبت دهی آنلاین 24 ساعت شبانه روزکاهش مراجعات حضوری به مطب افزایش بازده کادر اجرایی مطب

سامانه قلب ایران برای پزشکان نیز راهکارهایی را در نظر گرفته تا آنها بتوانند بیماران خود را با کمترین زمان ممکن مدیریت کنند. همچنین پزشکان با استفاده از پنل مخصوص به خود می توانند تقویم کاری خود را تنظیم کنند.

پزشکانی که در چندین کلینیک فعالیت می کنند می توانند با ایجاد پروفایل برای هر کلینیک، بر تمامی فعالیت های خود در کلینیک های مختلف مدیریت داشته باشند.

محصولات و خدمات:

قلب ایران یک سامانه خدمات آنلاین پزشکی در ایران می باشد که با رابط کاربری ساده و کاربردی سیستم معرفی، جستجو و رزرو اینترنتی نوبت پزشکان مراکز دولتی و غیردولتی مانند مطب، کلینیک و بیمارستان ها و مشاوره آنلاین 24 ساعته را طراحی و پیاده سازی کرده است.

قلب ایران با هدف افزایش رفاه مردم و معرفی پزشکان متخصص بر اساس نیاز بیماران در قالب سامانه اینترنتی، سعی در بالا بردن سطح سلامتی جامعه دارد.

سال تاسیس:
1397
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر