شرکت‌های فعال »

سانا صنعت کنزا

بروزرسانی: 1401/03/19

سانا صنعت کنزا

اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت دانش بنیان سانا صنعت کنزا واقع در eptp پژوهشگاه نیرو در مورخ 23/11/1397 با شعار ماموریتی :

ما کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم :

  • مصرف کنندگان محصولات و خدمات ما ،کالا و محصولات متنوع، نوآورانه و رقابتی را در بازار، در اختیار خواهند داشت. متخصصین ما، نیازهای بازار برق را شناسایی و جهت مرتفع ساختن آنها، اقدام به طراحی و تولید و یا واردات بنا به مصلحت کشور عزیزمان ایران می نمایند تا تحریم های ظالمانه تاثیر کمتری بر اقتصاد داشته باشند. محصولات و خدمات ما نیازهای تمامی صنعتگران و محصولات خانگی را پاسخگو باشند. تعامل و ارتباط ما با همه ذینفعان روشن و دوطرفه می باشد و درک بیشتری از بازار و توسعه های آتی را امکان پذیرتر می نماید.
  • ما برای دستیابی به رضایت مشتری از طریق برتری در طراحی مهندسی ، مدیریت زنجیره تأمین و راه حل های خلاقانه تولید با ایجاد فضای خوش بینی ، کار تیمی ، خلاقیت ، کارآفرینی و ارتباط با تمامی افراد با روشی محترمانه و اخلاقی، تلاش می کنیم تا برای مشتریان با نوآوری ها و محصولات جدید هیجان انگیز، ارزش ایجاد بنماییم. ما برای دستیابی به بالاترین کیفیت محصولات، روند مهندسی و تولید مان را بهبود می بخشیم. ما متعهد به تحویل به موقع ، پشتیبانی فنی تضمین شده و طولانی مدت عرضه محصولات متنوع با بهترین قیمت های بازار هستیم. ما هستیم تا تعادل تجارت و علم را بهبود ببخشیم و وابستگی های صنعتی را کاهش بدهیم. ما رقابت ، عرضه مطمئن و بهره برداری کارآمد از بازار را برای منافع بلند مدت مصرف کنندگان ترویج می دهیم. ما اعتقاد داریم که انرژی، الفبای صنعت است و تأمین انرژی ایمن و مستمر وظیفه ما می باشد. ما قاطع هستیم ، به فکر آینده هستیم و از انجام کار درست با روش درست نمی ترسیم.

 و با حضور جمعی از نخبگان جوان و اساتید دانشگاه در حوزه صنعت برق پا به عرصه حضور در بازار گذاشت.

محصولات این شرکت که با نام تجاری EDS روانه بازار می شود، در حوزه تامین سیستم ارتینگ دستگاههای الکتریکی برق حوزه جریان ضعیف بوده و در مدل های متنوع تکفاز و سه فاز و نیز آمپراژهای 10 تا 500 آمپر را شامل می گردد.

این شرکت در سالهای ابتدایی با بازارسازی های فراوان سعی در شناساندن سیستم تخلیه الکتریکی EDS به بازارهای هدف خود نمود و توانست سهم به سزایی از بازار را تصاحب نماید.

بخش تحقیق و توسعه نیز در این سالها توانستند محصولات متنوعی از جمله سیستم های تخلیه الکتریکی آنالوگ، سیستم های تخلیه الکتریکی دیجیتال ، تثبیت کننده ورودی فاز و نول دستگاه، فیلترهای نویزگیر و هارمونیک، محافظ برق دیجیتال دارای فیلتر و ارت مجازی و ... را اختراع و نیز تولید نمایند.

این شرکت محصولات خود را در آزمایشگاههای معتبری از جمله آزمایشگاه آروین آزما سرمد و چندین آزمایشگاه مورد تائید سازمان استاندارد بررسی و نتایج مثبته گزارشات تست ها را برای اطمینان خاطر مشتریان ارائه نمود.

این شرکت با توجه به ثبت اختراعات و محصولات دارای تکنولوژی و نیز بازارسازی ها و فروش های خود در سال 1399 حائز دریافت مجوز دانش بنیانی ریاست جمهوری گردید و این مجوز در سال 1400 برای شرکت صادر گردید.


محصولات و خدمات:

این شرکت تنها تولید کننده انحصاری دستگاه های سیار ارتینگ در انواع آمپراژهای تک فاز و سه فاز می‌باشد. این شرکت توانسته است با ثبت دو اختراع جهانی در این حوزه و دریافت گواهینامه های کنترل کیفیت محصولات و نیز گواهینامه ce اروپا سهمی از بازار ارتینگ را برای فعالان و نمایندگی های شرکت به ارمغان بیاورد.

سال تاسیس:
1397
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر