بروزرسانی: 1400/02/29

سلامت افشان پاک تک

سلامت افشان پاک تک
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

سلامت افشان پاک تک تولید کننده نسل جدید ضدعفونی کننده ها بر پایه آب می باشد که ضمن نداشتن عوارض محلولهای پایه الکل، بسیار دوستدار انسان ،حیوانات و محیط زیست می باشد.این محلول از قدرت اثر بخشی چندبرابری نسبت به محلولهای رایج در بازار است.

محلول پاک تک نوید بخش سلامت و پاکیزگی، محصولی کارآمد و ممتاز در نابودی طیف وسیعی از عوامل بیماری زا و جاذب بوی نامطبوع محیط می‌باشد. این محصول با بهره‌گیری از فرمولاسیونی منحصربه فرد قادر است طیف وسیعی از میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا را از بین ببرد.

محصول پاک تک شامل ترکیباتی با خاصیت میکروب کشی قوی بوده و به محض برخورد با میکروارگانیسم‌ها، قارچ‌ها و ویروس‌ها، در غشای سلولی آن‌ها نفوذ کرده و در عرض کمتر از پنج دقیقه سطوح را عاری از میکروب نموده و و بوی نامطبوع محیط را از بین می‌برد.

برخی از کاربردهای محلول پاک تک:

مصارف خانگی:

رفع بوی بد در سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه، ضدعفونی کردن سطوح داخلی ماشین لباسشویی و ظرفشویی، رفع بوی نامطبوع از کولرهای آبی و گازی و همچنین یخچال و ....

مصارف حیوانات خانگی:

ضدعفونی کردن اسباب بازی‌ها، جای خواب، دستشویی مخصوص حیوانات، سطوح محل نگه‌داری حیوانات از قبیل قفس، سبد حمل پوشال بستر و محل زندگی حیوانات خانگی و رفع بوی نامطبوع.

مصارف در اماکن خاص:

بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، باشگاه‌های ورزشی، مهدکودک‌ها و سرای سالمندان، هتل‌ها و رستوران‌ها، مراکز اقامتی بین راهی، مراکز نظامی و انتظامی و ....

جهت سفارش و نیز اخذ نمایندگی انحصاری با شماره‌های درج شده تماس حاصل فرمائید.

تعداد پرسنل:
نا مشخص