شرکت‌های فعال »

سلین وب

بروزرسانی: 1398/11/09

سلین وب

اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
شرکت نیک‌اندیشان ستاره نیکنام سورن (سلین)، در راستای گسترش شبکه خدمات خود، اقدام به اعطای نمایندگی می‌نماید. آژانس دیجیتال مارکتینگ سلین، ارائه‌دهنده خدمات جامع و تخصصی دیجیتال مارکتینگ از قبیل طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، سئو، دیجیتال مارکتینگ، کمپین دیجیتال مارکتینگ، تولید و بازاریابی محتوای تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی و ... است. همچنین، این شرکت با داشتن کارت بازرگانی و ارتباطات بین الملل قوی، واردکننده و توسعه‌دهنده تجهیزات و نرم‌افزارهای مختلف می‌باشد.
سلین وب در راستای گسترش حضور خود در گستره‌ی شبکه فروش، اقدام به واگذاری نمایندگی فعال نموده است. در این راستا و با توجه به نیاز روزافزون حضور کسب و کارها در دنیای اینترنت، سلین وب خدمات متنوعی را در حوزه طراحی سایت، سئو، تولید محتوا و بازاریابی دیجیتال از طریق نمایندگان خود در شهرهای مختلف به صاحبان مشاغل و کسب و کارها ارائه می‌نماید. اعطای نمایندگی در هر شهر به صورت انحصاری بوده و سلین وب متناسب با قراردادی که با نماینده‌ی خود منعقد می‌نماید، سرویس‌های مربوطه برای نماینده راه‌اندازی می‌شوند.

علاقه و تلاش شما، مهمترین رکن جهت پیشرفت و موفقیت ما و شما محسوب می شود. به همین دلیل ما می خواهیم موفقیت خود را با شما به اشتراک بگذاریم . اگر مایل به کار در زمینه های طراحی سایت، اپلیکیشن و دیجیتال مارکتینگ هستید ، ما بدنبال جذب نمایندگانی از ایران و سر تا سر جهان هستیم.

در راستای حمایت و پشتیبانی از نمایندگان، سلین وب خدمات و بستر های ذیل را برای نمایندگان فراهم آورده است:
• ارائه پکیج جامع و کامل خدمات دیجیتال مارکتینگ به نمایندگان، به طوری که تمامی نیازهای متنوع همه مشتریانشان را دربرگیرد
• ارجاع مشتری به نزدیک ترین نمایندگی محل خود
• حمایت تبلیغاتی از نمایندگی
• معرفی نمایندگان از طریق تبلیغات در رسانه ها
• معرفی نمایندگان در سایت رسمی سلین وب
• حمایت از نماینده در برگزاری نمایشگاه های استانی
• پشتیبانی فنی و راهنمایی نماینده در تمامی ساعات اداری توسط کادر فنی مشاورین سلین وب
• امکان واگذاری نمایندگی انحصاری
• ارائه فوری به روزسانی ها در خدمات و قیمت ها به صورت ایمیل به نمایندگان

نماینده فروش مستقیم
در حالت فروش مستقیم، شما نقش نماینده مستقیم سلین وب را خواهید داشت. در واقع در فروش مستقیم یک طرف قرارداد سلین وب و طرف دیگر مشتری خواهد بود و شما به عنوان نمایندگی سلین وب در شهر خود، به ازای هر قرارداد از پورسانت فروش بهره مند می شوید.

نماینده فروش غیر مستقیم
در فروش غیر مستقیم همکاران گرامی می توانند تحت نام و برند خود اقدام به فروش پکیج های مختلف طراحی سایت و خدمات کنند. در این حالت یک طرف قرارداد سلین وب و طرف دیگر همکار خواهد بود و سلین وب هیچ گونه دخالتی در قرارداد بین همکار و مشتری وی نخواهد داشت. به این ترتیب همکار می تواند با در نظر گرفتن قیمت ها و شرایط همکاری با سلین وب، لیست تعرفه خود را آنطور که می خواهد تنظیم و به مشتری اعلام نماید.

نماینده مستقل بازاریابی
در این طرح شما نیاز به هیچ گونه مهارت طراحی سایتی ندارید و فقط به عنوان معرف و بازاریاب فعالیت می کنید .